SPORTSKI MENADŽMENT - Naruči svoju knjigu

SPORTSKI MENADŽMENT

Autor: Beech, John; Chadwick, Simon
Područje: Menadžment
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2010
Broj stranica: 493
Uvez: Meki

420,00 Kn

Prvi poslovni udžbenik osmišljen za potrebe upravljanja u sportskom poslovanju za studente izvan SAD-a. Brojni izvorni slučajevi i primjeri iz niza sportova potiču studente da teoriju primjene na scenarije iz stvarnog svijeta. Ishodi, pitanja, vježbe i ideje za učenje kojima se studentima pomaže strukturirano napredovanje.

SKU: 915 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Najbolji uvid u budućnost profesionalnog sporta. U vrijeme profesionalizacije sportskog poslovanja te sportskog menadžmenta, ova je knjiga od iznimne važnosti s obzirom da predstavlja savršeni vodič za 21. stoljeće, kako za studente, tako i za iskusne profesionalce. Za razliku od sličnih udžbenika na ovu temu, knjizi autora Beecha i Chadwicka ne nedostaje teorije menadžmenta. Korisna je za sveučilišna predavanja, kao i za one koji se sportskim menadžmentom bave u praksi. Ova revolucionarna nova knjiga daje menadžerima i budućim menadžerima sportskih organizacija sve potrebne alate.

Sportski je menadžment savršen za studente sportskog menadžmenta na studijima menadžmenta u slobodnom vremenu, sportu i poslovanju. Tekstove su pisali vodeći stručnjaci iz akademske zajednice i prakse iz Velike Britanije, Europe i Australije, pa će biti vrlo zanimljiva i stručnjacima koji se već bave sportskim poslovanjem. Spajanjem teorije i prakse, knjiga Sportski menadžment daje uvid u specifičan kontekst sportskih organizacija. U njoj se proučavaju teorije i praksa upravljanja u sportu unutar funkcionalnih područja financija, ljudskih potencijala i marketinga. Uz to se bavi i važnim suvremenim pitanjima poput upravljanja rizicima, medija, sponzorstava i trgovine robom. Autori su birali poticajne primjere iz raznolikih sportova i iz različitih zemalja.

Iz sadržaja:

Kontekst sporta / Upravljanje i etika u sportu / Uloga države u sportu / Organizacijsko ponašanje u sportskim organizacijama / Upravljanje ljudskim resursima u sportu / Sportski marketing / Financiranje u sportu / Menadžment malih i neprofitnih sportskih organizacija / Strategija i okolišna analiza u sportu / Menadžment sportskih organizacija, kakvoće i izvedbe / Informacijska tehnologija i informacijski sustavi menadžmenta u sportu / Sportovi i pravo / Upravljanje sportskim događajima i borilištima / Pokrovitelji i osobno reklamiranje / Emitiranje sporta / E-menadžment potrošača u sportu / Upravljanje rizikom u sportu / Industrija klađenja u sportu / Budućnost sportskog poslovanja

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Mate

Karakter

udžbenik

Broj stranica

Uvez

Meki

ISBN

Autor

,