STRATEŠKI MENADŽMENT KOMUNALNIH USLUGA - Naruči svoju knjigu

STRATEŠKI MENADŽMENT KOMUNALNIH USLUGA

Autor: Gutić, Dragutin
Područje: Menadžment
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2008
Broj stranica: 375
Uvez: Tvrdi

231,00 Kn

Komunalna društva suočavaju se s nizom razvojnih problema, nedostatka investicija, nerazvijenosti tržišta, problema vezanih s upravljanjem i procesom privatizacije Kroz detaljnu SWOT analizu poduzeća, konkurentsku sposobnost, portfolio analizu i razne strategije poduzeća prikazuju se metode, načela i znanstveni postupci primjene strateškog menadžmenta.

SKU: 658 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Knjiga je podijeljena u deset međusobno povezanih poglavlja.U prvom sam poglavlju nastojao reći što je strateški menadžment i tko su strateški menadžeri odnosno tko se u poduzeću treba baviti strateškim menadžmentom i na kojoj razini (nivou). Uputio sam na probleme i stanje strateškog upravljanja u našim komunalnim poduzećima. Drugo poglavlje obrađuje osnovne aspekte i sadržaje misije, vizije i definiranja strateških ciljeva u komunalnom poduzeću što se realno može smatrati osnovnim okvirnim polazištem za shvaćanje filozofije i koncepcije strateškog upravljanja. Treće poglavlje čine sadržaji SWOT analize. Ona je osnovni temelj na kojemu počiva sva filozofija i smisao strateškog upravljanja. Posebnu sam pozornost usmjerio okruženju komunalnog poduzeću, čimbenicima okruženja, njihovu identificiranju i kvantificiranju. Nastojao sam upozoriti na svu složenost prilaza toj problematici i istaći njezinu vrijednost. I potencijalima komunalnog poduzeća kao komponente SWOT analize usmjerio sam potrebnu pozornost i istakao njihovo značenje i sadržaje. Stvaranje konkurentske sposobnosti i konkurentske prednosti je element strateškog upravljanja. Obrađen je u četvrtom poglavlju s nizom strategija i elemenata koji čine konkurentsku prednost komunalnog poduzeća. Peto poglavlje prikazuje nekoliko modela portfolio analize. Posebno naglašavam da je ponuđen model portfolio analize komunalnog poduzeća.

Šesto i sedmo poglavlje analitički obrađuju rast poduzeća, strategije rasta i različite funkcijske strategije u komunalnom poduzeću. Iako su funkcijske strategije tematski uglavnom smještene u okviru pojedinih disciplina kao što su: marketinški menadžment, menadžment ljudskih resursa, financijski menadžment i si., u ovoj knjizi sam im dao prostora budući da je ona prvenstveno namijenjena menadžerima u komunalnim poduzećima od kojih većina nisu ekonomisti i nisu imali priliku izučavati te discipline tijekom svog studija. Implementaciju strategije kroz organizaciju i vođenje prikazuje osmo poglavlje, a strateško odlučivanje i stratešku kontrolu preostala dva – deveto i deseto poglavlje. Dragutin Gutić, autor

Iz sadržaja:

POJAM I SADRŽAJ STRATEŠKOG MENADŽMENTA / MISIJA, VIZIJA I STRATEŠKI CILJEVI / SWOT ANALIZA PODUZEĆA / KONKURENTSKA SPOSOBNOST PODUZEĆA /PORTFOLIO ANALIZA PODUZEĆA / KORPORATIVEN (GENERIČKE) STRATEGIJE PODUZEĆA / FUNKCIJSKE STRATEGIJE / IMPLEMENTACIJA STRATEGIJE / STRATEŠKO ODLUČIVANJE / STRATEŠKA KONTROLA

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Golden marketing – Tehnička knjiga

Karakter

stručna

Autor

Gutić, Dragutin

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN