STRATEŠKI MENADŽMENT U TURIZMU - Naruči svoju knjigu

STRATEŠKI MENADŽMENT U TURIZMU

Autor: Moutinho, Luiz
Područje: Turizam
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2005
Broj stranica: 494
Uvez: Tvrdi

310,00 Kn

SKU: 43 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:

Okruženje u turizmu (Trendovi u turizmu; Marketinško okruženje u turizmu) / Menadžment marketinga u turizmu (POnašanje potrošača; Istraživanje tržišta u turizmu; Segmentacija tržišta, određivanje ciljne skupine, pozicioniranje proizvoda i usluga i strateški marketing) / Funkcionalni menadžment u turizmu (Problemi ljudskih resursa u turizmu; Menadžment financija u turizmu; Menadžment operacija; Strateški menadžment kvalitete) / Strateško planiranje u turizmu (Strateško planiranje; INdikator marketinškog planiranja; sredstvo za mjerenje djelotrvornosti strateškog marketinga u hotelijerstvu; Modeliranje potražnje i predviđanje; Menadžment u međunarodnom turizmu

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Masmedia

Karakter

stručna

Autor

Moutinho, Luiz

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN