TAKTIČNI POSLOVNI DOPISI – knjiga/ Cd/ komplet - Naruči svoju knjigu

TAKTIČNI POSLOVNI DOPISI – knjiga/ Cd/ komplet

Autor: Wainright, Gordon
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2007
Broj stranica: 318
Uvez: Tvrdi

110,10 

Vodič kroz učinkovito pisanje dopisa u suvremenom poslovanju koji su važni za evidenciju o pregovorima, praćenje rasprava i postignutih dogovora. 150 primjera dopisa za razne situacije koji preporučuju jednostavno, pozitivno, aktivno i jezgrovito izražavanje!

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

Opis

Iz sadržaja:

KUPCI I STRANKE/ Odgovor na pritužbu nezadovoljne stranke/ Isprika u slučaju nepružanja usluge/ Stranka kasni s odlukom/ Opomena dužniku/ Dobrodošlica novom kupcu ili stranki/ Pokušaj pridobivanja izgubljene stranke/ Povrat kredita za robu/ Isprika zbog isporuke pogrešne robe/ Isprika zbog kašnjenja isporuke/ Isprika u slučaju neprimjereno pružene usluge/ Odgovor na osnovanu pritužbu/ Odgovor na neosnovanu pritužbu/ Dopis nakon prodaje/ Stranka se ne drži dogovora/ Stranka koja je zatvorila račun/ Isprika zbog računovodstvene pogreške/ Dobrodošlica novom poduzeću/ Kupac je premašio dopušteni minus/ Kupcu koji ustrajno izbjegava plaćanje/ Kupcu koji kasni s plaćanjem bez osobitoga razloga / Pridobivanje novih poslova s postojećim strankama/ Kontakti s kupcima nakon prodaje/ Kupcu s kojim neko vrijeme nemate kontakt/Kupcu koji je izgubio bonitet/ Stranka kasni s povratom robe/Istek jamstvenog roka za robu/ Oštriji pristup u slučaju dospjelih obveza/ NARUDŽBE I USLUGE/ Isporuka neispravnih artikala/ Zakašnjeli odgovor na zahtjev za popravkom/Neprimjereno obavljen popravak/ Pojašnjenje dvostruke isporuke/ Blaži oblik pritužbe/ Srednje oštra pritužba / Oštra pritužba/ Kašnjenje s isporukom robe/ Dopis vjerovniku/ Dopis građevinskom poduzeću zbog nestručno obavljenih radova/ Nepouzdan dobavljač/ Dopis s ugovorom o pružanju usluge/ Dopis poduzeću za distribuciju električne energije – pritužba/ Dopis poduzeću za distribuciju plina zbog slabo pružene usluge/ Dopis poduzeću za distribuciju vode zbog prekida opskrbe/ Dopis telekomunikacijskoj tvrtki zbog previsokog računa/ Povrat robe koja se ne podudara s uzorkom/ Zamolba za odgodu plaćanja zbog neočekivanoga hitnog slučaja/ Davanje podrobnih uputa/ UGOVORNO DOBAVLJAČI I IZVOĐAČI/ Obavljeni posao ne udovoljava dogovorenim kriterijima kvalitete/ Potvrda dogovora postignutoga na sastanku/ Poziv za prikupljanje ponuda/ Zahtjev za zamjenom izvođača projekta/ Kašnjenje s inače dobro obavljenim poslom/ Odbijanje ponude/ Prihvaćanje zahtjeva vezanoga uz naručeni posao/ Pritužba zbog slabe kvalitete upotrebljenih materijala/ Pritužba zbog stanki koje koriste zaposlenici/ Neobavljeni posao/ ZASTUPNICI I DISTRIBUTERI/ Zastupnici i distributeri izražavaju želju za većim opsegom posla/ Zastupnik u inozemstvu ne ispunjava očekivanja/ Zastupnik ne djeluje u skladu s odredbama ugovora/ Zastupnik/distributer posluje izvan svog djelokruga / Sporan zahtjev za isplatom provizije zastupniku/distributeru/ Zastupnik ne sklapa poslove/ Zastupnik radi i za konkurenciju/ Distributerove su zalihe premale/ Distributerovi su dugovi preveliki zbog krađe/ Oštećena roba zbog distributerova nemara/ Distributer ne vodi urednu dokumentaciju/ ZAPOSLENICI/ Negativan odgovor na molbu za posao/ Prva stegovna opomena/ Druga stegovna opomena/ Zadnja stegovna opomena/ Sućut u slučaju smrti člana obitelji/ Previše bolovanja/ Povjerljiva preporuka/ Ograničena preporuka/ Molba za posao/ Odbijanje zahtjeva za preporukom bivešm zaposleniku/ Molba zaposlenicima za selidbu / Promijenjeni radni uvjeti/ Bivši zaposlenik krši odredbe ugovora/Dopis suvišnom radniku/ Dopis o mogućnosti napredovanja/ Molba za premještaj u drugi odjel/Molba za neplaćeni dopust/ Pritužba zbog radnih uvjeta/ Dopis kandidatu koji je prošao probni rok za prijem na radno mjesto/ Odbijanje zahtjeva za povišicom/ Obavijest o višku zaposlenika/ POREZI, CARINE I DRUGA DAVANJA/Molba za odgodu plaćanja poreza/ Priznavanje troškova za radnu odjeću/ Dopis poreznoj upravi zbog kašnjenja pri izdavanju odluke/ Odgoda posjeta poreznog inspektora/ ULOGE STRUČNJAKA/ Računovođi zbog spornih brojki/ Javnom bilježniku zbog kasnog odziva/ Odvjetniku zbog previsokog računa/ Molba odvjetničkoj komori za poduzimanje mjera u sporu s odvjetnikom/ Bankaru za odobrenje većeg limita/ Banki zbog pogrešaka prilikom terećenja/ Prigovor osiguravateljskom društvu zbog odbijanja isplate odštete/ Zadruzi u vezi s otplatom hipoteke/ IMOVINA / Najmodavcu zbog povišenja najamnine/ Najmodavac ne odustaje od povišenja najmnine/ Najmodavac o nepotpunim popravcima/ Najmodavac o popravcima na nekretnini/ Najmodavcu radi poboljšanja na nekretnini /Najmodavac odbija zahtjev za popravcima na nekretnini/ Zahtjev najmodavcu za promjenom namjene objekta /Najmodavac odbija predloženu promjenu namjene/ Najmodavcu zbog mogućnosti da novi najmoprimici razgledaju prostor/ Najmodavac o mogućnosti da novi najmoprimci razgledaju prostor/ Najmodavcu o poteškoćama vezanim uz plaćanje najamnine/ Najmodavac se slaže s odgodom plaćanja najamnine/ OGLAŠAVANJE I NOVI POSLOVI/ Posebna ponuda/ Traženje novih kupaca (općenito)/ Traženje novih kupaca (drugi dopis)/ Ponuda nove poslovne suradnje/ Oglašavanje u tiskanim medijima pod posebnim uvjetima/ Ponuda izvedbe projekta/ Službena ponuda/ Detaljna ponuda SREDSTVA JAVNOG IZVJEŠĆIVANJA I ODNOSI S JAVNOŠĆU/ Molba za objavu u tisku/ Dopis časopisu radi ispravka pogrešnih navoda/ Dopis za objavu u tisku/ Poziv na otvorenje novog objekta/ Odbijanje poziva za intervju/ Dopis stanovništvu koji imaju problema s mjesnom tvornicom/ Odgovor na zahtjev za skupnim posjetom/ POZIVI I ODBIJANJE POZIVA/ Poziv na predavanje/ Odbijanje poziva na doprinos u dobrotvorne svrhe/ Poziv na svečanost/Molba za pokroviteljstvo/ Odbijanje poziva za sudjelovanje na izložbi/ Kako osigurati poziv na predavanje/ UNUTARNJA I CIRKULARNA POŠTA/ Podizanje morala/ Upozorenje zbog neodgovarajućeg poslovanja sa strankama/ Poticanje natjecateljskog duha među odjelima/ Općenita stegovna opomena/ Jasne upute/ Pritužba za nejasna zaduženja u odjelu/ Odgovor na pritužbu vezanu uz rad kantine/ Promjena parkirnih mjesta/ Poslovanje poduzeća/Najava reorganizacije/ POSLOVNA PUTOVANJA/ Odštetni zahtjev/ Pogreške u hotelskom računu/ Plaćene usluge nisu bile pružene

O knjizi:

Autor Gordon Wainright na temelju svoga tridesetogodišnjeg iskustva u poslovnoj komunikaciji uz svaki primjer dopisa daje konkretna i jasna rješenja. Objašnjava kako, kada i zašto uporabiti različite taktike, tehnike i modele pisanja poslovnih dopisa.Autor odgovara na pitanja koja nam se nameću u svakodnevnim situacijama poput kako odgovoriti na pritužbe nezadovoljnih stranaka?, kako napisati ispriku u slučaju nedostatno, nesavjesno ili nekvalitetno obavljenog posla?, kako reagirati u slučaju kršenja dogovora?, kako zatražiti odgodu plaćanja?, kako sastaviti pritužbu zbog različitih nepravilnosti?, kako sastaviti pismo pouzdanih i stručnih preporuka?, kako vratiti izgubljenog kupca?, kako odgovoriti ako mediji objave netočne podatke? Ili kako sastaviti stegovna upozorenja zaposlenima?
Knjiga osim tih objašnjenja sadržava 150 uporabljivih primjera poslovnih dopisa koje možete slati strankama, dobavljačima, distributerima, ulagačima, zaposlenicima i poslovnim partnerima.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Uvez

Tvrdi

Autor

Wainright, Gordon

Broj stranica

ISBN

Izdavač

Povezane knjige - Naša preporuka