Opis
O knjizi:
Uspjeh je izbor – jednostavni savjeti za učinkovitu komunikaciju autorice Melite Pavlek.
Priručnik daje korisne savjete o motivaciji, komuniciranju i javnom nastupu uz praktične vježbe i prijedloge različitih aktivnosti vezanih uz poboljšanje komunikacijskih vještina. Priručnik se odlično kombinira s motivacijskim karticama “Poticaj za svaki dan” koje je autorica nedavno izdala.
„Kombinirajući različite izvore, tehnike i iskustvo, njihov je cilj sa zainteresiranima podijeliti alate koji zaista funkcioniraju. Svaki od njih samo je motivacija da istražujete nepresušno vrelo vlastitih rješenja. I poticaj da ne budete škrti, da dijelite dobre, korisne i zanimljive informacije i osjećaje. Toga nam toliko nedostaje… Jer, na kraju dana, ne postoji uspješno društvo bez zadovoljnog pojedinca, stoga je SREĆU nužno svjesno izabrati, a zatim i − dijeliti.“ – Melita Pavlek.
Melita Pavlek završila je studij novinarstva te poslijediplomski studij za demokraciju i razvoj. Svoju poslovnu karijeru nastavlja u odnosima s javnošću te više od 15 godina surađuje kao savjetnik za komuniciranje u elektroničkim i pisanim medijima. Vjeruje da postoji sedmo čulo koje moramo razviti kako bismo pronašli svoje mjesto u svijetu − pokretačica je Seventh Sense Coaching centra za osobni razvoj te autorica motivacijskih kartica “Poticaj za svaki dan”.
Iz sadržaja:
MOTIVACIJA
Programirajte se mudro / Svi naši ZAŠTO / Proljetno čišćenje ili kako iskoristiti svoja uvjerenja u svoju korist / CILJ prije cilja / Sicdrom do promjene stanja / Jer motivacija može biti jednostavna / Multitasking – sabotaža…..
KOMUNIKACIJA
Vježbajte i govor i šutnju / Ne pretpostavljajte u komunikaciji / Uklopite se ako želite utjecaj / Kako komunicirate sami sa sobom ( a ne govorimo o dijagnozi ) / Slušam te / Vježba stvara majstora / Četrdesete su nove dvadesete / Krizna komunikacija u pet koraka /
JAVNI NASTUP
Javni nastup je alat utjecaja / Začinite svoju prezentaciju mirisom / Oči su ogledalo
UPRAVLJANJE
Delegiranje pomaže u upravljanju / Kad kap prelije čašu / I lideri su ljudi / Klijent je uvijek u pravu!…Čak i kad nije.