VOĐENO ISTRAŽIVAČKO UČENJE - Naruči svoju knjigu

VOĐENO ISTRAŽIVAČKO UČENJE

Učenje u 21. stoljeću
Autor: Kuhlthau, Carol C.; Maniotes, Leslie K.; Caspari, Ann K.
Područje: Odgoj i obrazovanje
Karakter: priručnik
Godina izdanja: 2019
Broj stranica: 308
Uvez: Meki

169,00 Kn

Knjiga nam ukazuje kako kroz dubinsko učenje u školama poticati učenike da uče više i da stvaraju jedinstvene načine kako bi podijelili to znanje

SKU: ddd37a154778 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Vođeno istraživačko učenje jest način poučavanja i učenja koji školu pretvara u suradničku istraživačku zajednicu. Osmišljava ga i usmjerava tim za učenje koji vodi učenike prema stjecanju dubljeg razumijevanja sadržaja kurikuluma pojedinoga nastavnog predmeta i koncepata informacijske pismenosti, a istodobno razvija pismenost i socijalne vještine. Riječ je o fluidnu, fleksibilnu pristupu promjeni škola koji se usredotočuje na dubinsko učenje, a temelji se na studijama procesa traženja informacija (ISP) Carol C. Kuhlthau i konceptu trećeg prostora. Učenike se vodi kroz proces otkrivanja učenjem iz mnogih informacijskih izvora kako bismo ih pripremili za uspješno učenje i život u informacijskom dobu.

Vođeno istraživačko učenje ističe osobno relevantna pitanja koja potiču učenike da uče više i stvaraju jedinstvene načine za dijeljenje naučenog. To je pristup učenju koji učenike uključuje u proces pronalaska i uporabe brojnih informacijskih izvora kako bi što bolje razumjeli konkretno područje kurikuluma. Nije riječ o pukom odgovaranju na pitanja i pronalaženju točnih odgovora; ovaj pristup potiče sudjelovanje i interes te izaziva učenike da svoj svijet povežu s kurikulumom.

Namijenjena je:

  • školskim knjižničarima, važnim čimbenicima u preobrazbi škole za 21. stoljeće, te svima koji sudjeluju u obrazovanju – od predškolske do srednjoškolske razine
  • svima koji žele pripremiti učenike za život u svijetu prebogatom informacijama, koji žele više naučiti o istraživačkom učenju i timskom radu
  • svima koji učenje temelje na projektnoj nastavi i svoje projekte žele učiniti smislenijima
  • knjižničarima te muzejskim pedagozima koji žele znati više o istraživačkom pristupu učenju i suradnji s učiteljima i nastavnicima roditeljima koji žele da njihova djeca predano uče i pripremaju se za život u 21. stoljeću.

 

Iz sadržaja:

Popis slika      9

Predgovor      11

Uvod   15

PRVI DIO – TEORIJSKA POLAZIŠTA I ISTRAŽIVANJA   19

  1. poglavlje – Vođeno istraživačko učenje: što je to, zašto sada i što nam novo donosi?        21
  2. poglavlje – Konstruktivistički pristup učenju           35
  3. poglavlje – Treći prostor: povezivanje sa svijetom učenika  46
  4. poglavlje – Istraživačka osnova: proces traženja informacija (ISP) 64
  5. poglavlje – Okvir za osmišljavanje vodenog istraživačkog učenja   77

DRUGI DIO – INFORMACIJSKA PISMENOST:

PRISTUP UTEMELJEN NA KONCEPTIMA 85

  1. poglavlje – Informacijska pismenost 87
  2. poglavlje – Kurikulum informacijske pismenosti     98

TREĆI DIO – POUČAVANJE I UČENJE      125

  1. poglavlje — Resursi za bogato okruženje za učenje  127
  2. poglavlje – Tim za vođeno istraživačko učenje         148
  3. poglavlje – Intervencije         167
  4. poglavlje – Procjenjivanje i vrednovanje      187
  5. poglavlje – Pet vrsta učenja   202
  6. poglavlje – Ispunjavanje sadržajnih standarda        221
  7. poglavlje – Procjenjivanje pet vrsta učenja   239
  8. poglavlje – Kako započeti i dugoročno održavati promjene 262

Dodatak A – Razvoj procesa traženja informacija Carol C. Kuhlthau, 2000. – 2015.

Dodatak B – Razvoj procesa traženja informacija Carol C. Kuhlthau, 1985. – 1989.          275

Dodatak C – Razvoj procesa traženja informacija Carol C. Kuhlthau, 1990. – 1999.          277

Dodatak D – Vodič za učenje i dnevnik         279

Bibliografija   287

Kazalo imena i pojmova        296

O autoricama 307

Dodatne informacije

Autor

Karakter

Godina izdanja

Broj stranica

Uvez

ISBN

Izdavač

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka

OBRAZOVNI KURIKULUMI, STANDARDI I KOMPETENCIJE

S posebnim usmjerenjem na jezično-književno područje

Rosandić, Dragutin