Opis
O knjizi:
Autorice u knjizi obrađuju temeljne pojmove i specifičnosti generacijskih skupina i disfunkcionalnog kupovnog ponašanja potrošača te prikazuju rezultate provedenog istraživanja kupovnih ponašanja internetskih korisnika u Republici Hrvatskoj. Istraživanjem se određivao profil hrvatskog potrošača, razina sigurnosti s obzirom na obilježja internetskih stranica, determinirali različiti disfunkcionalni obrasci kupovnog ponašanja te se ispitivala sklonost prihvaćanja novih informacijskih tehnologija koristeći se TAM modelom.
Iz sadržaja:
Predgovor I
1. TEORIJA GENERACIJSKIH SKUPINA
1.1. Baby Boomer generacija
1.2. Generacija X
1.3. Generacija Y
2. DISFUNKCIONALNA KUPOVNA PONAŠANJA POTROŠAČA
2.1. Impulzivno kupovno ponašanje
2.1.1. Pojmovno određenje impulzivne kupnje
2.1.2. Istraživanja impulzivnoga kupovnog ponašanja
2.1.3. Istraživanja impulzivnoga ponašanja u internetskoj kupnji
2.2. Kompulzivno kupovno ponašanje
2.2.1. Pojmovno određenje kompulzivne kupnje
2.2.2. Istraživanja kompulzivnoga kupovnog ponašanja
2.2.3. Istraživanja kompulzivnog ponašanja u internetskoj kupnji
3. ISTRAŽIVANJE KUPOVNIH PONAŠANJA INTERNETSKIH KORISNIKA U REPUBLICI HRVATSKOJ
3.1. Metodologija istraživanja
3.1.1. Opće karakteristike uzorka istraživanja
3.1.2. Određivanje profila hrvatskog potrošača prema osnovnim obilježjima kupovnog ponašanja u internetskom okruženju
3.1.3. Određivanje generacijskih skupina u internetskom okruženju u Republici Hrvatskoj
3.1.4. Ispitivanje TAM modela u Republici Hrvatskoj
3.1.5. Disfunkcionalni obrasci kupovnog ponašanja u Republici Hrvatskoj
3.1.6. Određivanje razine sigurnosti s obzirom na obilježja internetskih stranica
4. ZAKLJUČNA RAZMATRANJA
PRILOZI
LITERATURA