INTERNETSKO KUPOVNO PONAŠANJE GENERACIJSKIH SKUPINA U REPUBLICI HRVATSKOJ - Naruči svoju knjigu

INTERNETSKO KUPOVNO PONAŠANJE GENERACIJSKIH SKUPINA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Autor: Matić Šošić, Matea; Vojvodić, Katija
Područje: Marketing
Područje: Prodaja i pregovaranje
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2018.
Broj stranica: 140
Uvez: Tvrdi

225,00 kn

Knjiga je vrijedna za znanstvenu i stručnu javnost koja je uključena u područje trgovine, marketinga, menadžmenta. U knjizi se obrađuje specifičnosti generacijskih skupina ( Baby Boomer, X ili Y generacija) i njihova disfunkcionalna kupovna ponašanja

SKU: 13501 Kategorije: ,

Opis

O knjizi:

Autorice u knjizi obrađuju temeljne pojmove i specifičnosti generacijskih skupina i disfunkcionalnog kupovnog ponašanja potrošača te prikazuju rezultate provedenog istraživanja kupovnih ponašanja internetskih korisnika u Republici Hrvatskoj. Istraživanjem se određivao profil hrvatskog potrošača, razina sigurnosti s obzirom na obilježja internetskih stranica, determinirali različiti disfunkcionalni obrasci kupovnog ponašanja te se ispitivala sklonost prihvaćanja novih informacijskih tehnologija koristeći se TAM modelom.

 

Iz sadržaja:

 

Predgovor I

1. TEORIJA GENERACIJSKIH SKUPINA

1.1. Baby Boomer generacija

1.2. Generacija X

1.3. Generacija Y

 

2. DISFUNKCIONALNA KUPOVNA PONAŠANJA POTROŠAČA

 

2.1. Impulzivno kupovno ponašanje

2.1.1. Pojmovno određenje impulzivne kupnje

2.1.2. Istraživanja impulzivnoga kupovnog ponašanja

2.1.3. Istraživanja impulzivnoga ponašanja u internetskoj kupnji

2.2. Kompulzivno kupovno ponašanje

2.2.1. Pojmovno određenje kompulzivne kupnje

2.2.2. Istraživanja kompulzivnoga kupovnog ponašanja

2.2.3. Istraživanja kompulzivnog ponašanja u internetskoj kupnji

 

3. ISTRAŽIVANJE KUPOVNIH PONAŠANJA INTERNETSKIH KORISNIKA U REPUBLICI HRVATSKOJ

 

3.1. Metodologija istraživanja

3.1.1. Opće karakteristike uzorka istraživanja

3.1.2. Određivanje profila hrvatskog potrošača prema osnovnim obilježjima kupovnog ponašanja u internetskom okruženju

3.1.3. Određivanje generacijskih skupina u internetskom okruženju u Republici Hrvatskoj

3.1.4. Ispitivanje TAM modela u Republici Hrvatskoj

3.1.5. Disfunkcionalni obrasci kupovnog ponašanja u Republici Hrvatskoj

3.1.6. Određivanje razine sigurnosti s obzirom na obilježja internetskih stranica

 

4. ZAKLJUČNA RAZMATRANJA

 

PRILOZI

 

LITERATURA

Dodatne informacije

Autor

Karakter

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Uvez

Izdavač

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka