Opis
Iz sadržaja:
Predgovor/ 1. Zašto uvijek o komunikaciji/ 2. Što je komunikacija?/ 3. Što je komunikacijska znanost/ komunikologija/ 4. Je li potrebno učiti komunikaciju/ 5. Što je ključ komunikacije/ 6. Zašto uopće komuniciramo/ 7. Tekst i podtekst u komunikaciji ili o porukama/ 8. Kako ostvariti utjecaj, odnosno, zahtjev?/ 9. Glavna načela uspješne komunikacije/ 10. Osnovni komunikacijski modeli/ 11. Dimenzije komunikacijskog odnosa/ 12. Kome u komunikaciji ljudi vjeruju/ 13. Tehnike oblikovanja komunikacijskog odnosa/ 14. „ Sedam zapovijedi“ dobrog komuniciranja/ 15. Uloga imidža u komuniciranju/ 16. Slušanje u komuniciranju/ 17. Komunikacija na sastancima/ 18. Komunikacija u javnom nastupu/ 19. Komuniciranje sa strancima/ 20. Komuniciranje u posebnim situacijama/ Zaključak/ Literatura/ Kazalo/ Bilješka o autorici
O knjizi:
Knjiga je imala za cilj odgovoriti na neka ključna pitanja vezana uz komunikaciju, otkriti zakonitosti te na temelju njih pomoći da se lakše i uspješnije snađete u skakodnevnom životu, bilo u krugu prijatelja, u poslovnim situacijama ili susretu s pripadnicima drugih kultura. U mnoštvu definicija, usmjerila se na svrhu ili razloge zbog kojih komuniciramo, što otvara „pandorinu kutiju“ mogućih objašnjenja. Zato s nekim postanemo prijatelji, s nekima uspostavljamo suradnju, a od nekih se distanciramo ili čak prekidamo bilo kakve veze. Knjiga pomaže u pronalasku dobrih komunikacijskih obrazaca, te daje smjernice za uspješno i efikasno komuniciranje.