KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT - Naruči svoju knjigu

KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT

Strategija, modeli, planiranje
Autor: Tafra-Vlahović, Majda
Područje: Mediji, komunikacija i odnosi s javnošću
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2012
Broj stranica: 288
Uvez: Meki

273,00 Kn

Teorijsko-praktični udžbenik u kojem se razmatraju komunikacijski modeli, opći menadžment, komunikološke teorije, teorija odnosa s javnostima, kultura, identitet – ukratko, većina onoga što sačinjava strukturu i dinamiku organizacijskog sustava.

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Izuzetno koristan priručnik koji na elokventan, znalački i angažiran način sažima aposlutno sve aspekte djelovanja s kojima se susreću komunikacijski stručnjaci, marketingaši, novinari, političari, ali i brojni drugi stručnjaci koji se bave javnim mijenjem, društvom te izražavanjem i prijenosom poruka u javnosti. Dijagrami, tablice, kratke priče, savjeti, razrađeni postupci i pitanja za vježbu dodana su vrijednost ovog udžbenika.

Autorica na originalan stručan, znanstven i uvjerljiv način pristupa području komunikacijskog menadžmenta te rasvjetljuje sve njegove važne komponente – komunikacijske modele, opći menadžment, komunikološke teorije, teoriju odnosa s javnostima, kulturu, identitet, društvo. Riječ je o knjizi koja će ostaviti dubok trag u brojnim strukama koje se bave jezikom, govorom, izražavanjem te komunikacijom kao takvom.

Iz sadržaja:

Uvod

1. Komunikacijski menadžment i odnosi s javnostima

2. Strateški komunikacijski menadžment

3. Modeli komunikacijskog menadžmenta i planiranje

Pogovor

Bibliografija

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

udžbenik

Autor

Tafra-Vlahović, Majda

Uvez

Meki

Broj stranica

ISBN

Izdavač