Opis
O knjizi:
Ovaj sveučilišni udžbenik ‘Marketing – od papirusa do chatbota’ predstavlja opsežno djelo kojim se željelo zaokružiti danas aktualno i vrlo dinamično područje digitalnog marketinga. Koncepcijski je fokusirano na primjenu novih tehnologija u marketingu i nastoji u tom kontekstu pojasniti transformaciju dosadašnjeg tzv. tradicionalnog marketinga u digitalni. U tu je svrhu sadržaj oblikovan na način da pokriva tri osnovna međusobno povezana područja. Prvo uključuje osnove marketinga, direktni marketing i CRM, drugo digitalni marketing, a treće primjenu novih tehnologija u marketingu. Ovakvom koncepcijom udžbenika nastojalo se, s obzirom na različita marketinška predznanja, studentima omogućiti uvid u cjelokupnu marketinšku teoriju nužnu za lakše razumijevanje digitalnog marketinga i svih njegovih oblika i aktivnosti djelovanja.
Nove tehnologije radikalno mijenjaju život ljudi i dosadašnje marketinške paradigme, što se i odabirom naslova ovog djela željelo naglasiti. Veliki podaci, umjetna inteligencija, Internet stvari, virtualna i proširena stvarnost, Blockchain… tehnologije su od izrazite važnosti i za marketing te bez njihovog pojašnjenja i stavljanja u kontekst daljnjeg razvoja marketinga ovo djelo ne bi bilo potpuno. Poseban naglasak daje se velikim podacima i umjetnoj inteligenciji kao predvodnicima u kreiranju novim poslovnih i marketinških modela.
Iz recenzije:
Rukopis predstavlja vrijedno i značajno djelo koje će, ne samo studentima, pružiti odličnu podlogu za učenje i dobivanje osnovnih saznanja o transformaciji koju marketing doživljava kroz primjenu digitalnih tehnologija i djelovanja u digitalnom okruženju. Time predstavlja i vrijedan doprinos hrvatskom i sveučilišnom izdavaštvu kojem istih ili sličnih djela nedostaje. – prof. dr. sc. Tihomir Vrenešević s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Iz sadržaja: