Opis
O knjizi:
Ova knjiga globalnog opsega i referenci istražuje tenzije i trendove koji se odražavaju na nakladničku industriju, uključujući rast zastupljenosti e-knjiga, samoizdavaštvo i online trgovinu, te nove poslovne modele i radne procese. U knjizi se donosi pregled osnovnih elemenata nakladništva, uključujući stjecanje rukopisa, razvoj proizvoda, dizajn i proizvodnju, marketing, prodaju i distribuciju.
Knjiga je temeljna literatura za studente nakladništva, za sve one koje zanima nakladnička karijera, za one koji su se tek nedavno počeli baviti nakladničkim poslom, kao i za autore koji žele biti bolje upućeni u svijet nakladništva.
Iz recenzija:
‘O nakladništvu iznutra’, izvorno objavljen 1988. kao priručnik za mlade pridošlice u nakladništvo i knjižarstvo, prerastao je kroz pet izdanja na engleskom jeziku i brojne prijevode u globalni nakladnički udžbenik. Danas ga koriste studenti koji se iz zemalja diljem svijeta slijevaju u Oksfordski međunarodni centar za nakladničke studije, u prijevodu na njemački profesionalci na jednom od najdugovječnijih, a na kineski oni na jednom od najbrže rastućih tržišta, a litvanska ili hrvatska izdanja, primjerice, nakladnici na malim europskim tržištima sputanim jezičnim i raznovrsnim drugim barijerama. Sudbina knjiga i njezinih nakladnika odražava zbivanja u industriji na prijelazu iz 20. u 21. stoljeće, a detaljnije je opisana u predgovorima autora.
Čitatelji hrvatskog izdanja knjige će već nakon nekoliko odlomaka primijetiti sve njezine specifičnosti. Ponajprije, njezin ležeran, neakademski stil, koji ide do izravnog obraćanja čitatelju (You’re in! izvorni je naslov posljednjeg poglavlja). Tekst je ispresijecan primjerima, mišljenjima eksperata i stručnjaka iz prakse. Ponekom će se čitatelju učiniti da autori o nakladništvu pričaju neuobičajenim, možda se kome učini i neprimjerenim jezikom. Čitatelji su tržište, kupci, korisnici, potrošači… najrjeđe su – čitatelji. Zoran Velagić
Recenzije
Još nema recenzija.