PRODAJNI I MARKETINŠKI DOPISI - Naruči svoju knjigu

PRODAJNI I MARKETINŠKI DOPISI

360 primjera za najčešće prodajne i marketinške situacije s kojima se suočavate
Autor: Reynard, Sue; Weiss, David
Područje: Mediji, komunikacija i odnosi s javnošću
Karakter: priručnik
Godina izdanja: 2012
Broj stranica: 212
Uvez: Tvrdi

504,00 Kn

Sve od popratnih dopisa uz brošuru koju šaljete na kupljenu bazu podataka do poruka klijentima koje osobno poznajete, dopisa koji se šalju u vezi s natječajima i poziva klijentima da se pridruže fokus-grupi.

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Kao profesionalac ovu ćete knjigu vjerojatno izabrati da biste postigli dva glavna cilja. Prvi je ušteda vremena, a drugi je učinkovita i profesionalna komunikacija. Prodajni i marketinški dopisi uštedjet će vam i vrijeme i novac jer će vašem poslovanju pridonijeti na najprofesionalniji mogući način. Da bi bili učinkoviti, morate na raspolaganju imati različite alate. Morate stupati u vezu s potencijalnim klijentima, zadržavati trenutne klijente, razmjenjivati podatke s klijentima, provoditi aktivnosti vezane za promociju proizvoda i usluga. Ovi dopisi pokrivaju sve te i mnoge druge situacije.

Različitost dopisa ne odnosi se samo na tematiku. Dopisi su prezentirani u različitim oblicima (faksovi, e-pošta, pisma) i stilovima (od standardno službenog stila do humornih i osjećajnih poruka). Pomoću ovih ćete dopisa postići dva cilja. Upotrijebite li samo nekoliko dopisa iz knjige, vjerojatno ćete uštedjeti i nekoliko sati koji vrijede više od cijene koju ćete platili za knjigu! A ako nastavite koristiti ovu knjigu i u budućem poslovanju, uštedjet ćete mnogo sati i novca! Kada ste odabrali knjigu, obvezali ste same sebe da ćete postići i svoj drugi cilj: učinkovitu i profesionalnu komunikaciju. Sve su ove dopise pisali iskusni i profesionalni pisci poslovnih dopisa.

Stoga neovisno o tome šaljete li reklamu na bazu kontakata koju ste kupili, pišete li jednostavnu zahvalu klijentu koji vas je preporučio ili izvješćujete kolege o važnim prodajnim informacijama, u knjizi “Prodajni i marketinški dopisi” pronaći ćete pravi dopis za sebe. Izdanje možete naručiti u knjižnom i/ili elektronskom obliku na CD-ROM-u. Izdanje na CD-ROM-u omugućuje Vam brz izbor odgovarajućih poglavlja, kao i primjere ugovora i drugih dokumenata koje možete modificirati prema konkretnim potrebama, te ih pohranjivati u vlastite datoteke.

Iz sadržaja:

OPĆA PROMOCIJA

Masovni marketing

Web i internet

Objave

Kampanje vezane za događaje

TRENUTNI I BIVŠI KLIJENTI I KUPCI

Kupac/klijent koji se ne javlja

Održavanje odnosa

Objave

Promjene kod klijenata

TRAŽENJE NOVIH POSLOVNIH PRILIKA

Traženje konkretnih osoba

Ugovor

Novi klijent

ANGAŽIRANJE DRUGIH

Natječajni proces

Angažiranje i ugovoranje

Redovita suradnja

Raskid

Traženje cijena

INTERNE OBAVIJESTI

Kuponske promocije

Početne ponude

Posebni događaji

Program bonusa

Reklamne kampanje

Promjena radnih procesa i pravila

Brošure/katalozi

Promjene cijena

Razna korespondencija

Interna korespondencija u reklamnoj agenciji

TRAŽENJE POVRATNIH INFORMACIJA OD KLIJENATA

Ankete i upitnici

Uključivanje kupaca u razvoj

DISTRIBUTERI

Komunikacija s distributerima

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN
Karakter

Uvez

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka

POSLOVNI HRVATSKI JEZIK

drugo dopunjeno izdanje

Krampus, Vicko; Zrinjan, Snježana

MOGU LI VAS CITIRATI?

Praktični priručnik za odnose s medijima za menadžere

Essex, William

Nema na zalihi