UVOD U STRATEŠKI MENADŽMENT - Naruči svoju knjigu

UVOD U STRATEŠKI MENADŽMENT

Autor: Mateša, Zlatko
Područje: Menadžment
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2019
Broj stranica: 235
Uvez: Meki

250,00 Kn

Razumijevanje i korištenje ispravne strategije i strateške taktike omogućava vam da se na najbolji mogući način natječete u poslovnom svijetu.

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Strategija je ključna sastavnica bilo kakvog poslovnog pothvata. Zato je za postizanje uspjeha na poslovnom polju nužno potpuno razumijevanje strategije. Kao jedan od osnovnih elemenata bilo kakve poslovne naobrazbe, ovladavanje strategijom služi kao primarni kamen-temeljac na kojemu se može graditi sveobuhvatno i holističko obrazovanje.
Razumijevanje toga i korištenje ispravne strategije i strateške taktike u svoju korist, omogućit će vam da se na najbolji mogući način natječete u poslovnom svijetu; poznavanje sebe i vaših potrošača te ostvarenje uvida u motivaciju vaše kompanije, vaših zaposlenika i vaših klijenata pripremit će vas za postizanje uspjeha.
Iako služi za podučavanje, ova knjiga također može poslužiti i kao početnica za one koji su tek na pragu izučavanja strategije i raznolikog spleta strateških taktika njima na raspolaganju. Iako nije zamišljena da služi kao iscrpni katalog svih varijacija i oblika strategija korištenih u današnjem poslovnom svijetu, ipak bi trebala poslužiti kao njihov temeljiti pregled.
Ova knjiga namijenjena je svima zainteresiranima za strategiju i strateški management, a također je prikladna i za studente, polaznike MBA-programa, ili menadžere bez ekonomske naobrazbe. Pregled raznolikog spleta strateških taktika također je dio ove knjige, pa će čitatelji moći istražiti i razumjeti uobičajene strateške postupke, kao što su interna i eksterna analiza, generička strateška pomagala, kao i strateške opcije za postizanje dugoročnih ciljeva.


Kratki sadržaj:

Uvod: Je li ova knjiga za mene? Što mogu naučiti iz nje?

Kratka povijest –što je to strategija?

Što želimo postići strategijom?

Gdje se sada nalazimo i u kojem smjeru idemo?

Razumijemo li doista našu djelatnost, industriju, klijente?

Okruženje

Interna analiza

Generičke strategije

Druge strateške opcije za postizanje dugoročnih ciljeva

Provedba strategije

Nadziranje – mjerenje učinaka, analiziranje, poboljšavanje i ispravljanje vaše strategije

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

Autor

Karakter

Uvez