AGENCIJE ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU - Naruči svoju knjigu

AGENCIJE ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU

Autor: Holy, Mirela
Područje: Mediji, komunikacija i odnosi s javnošću
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2019
Broj stranica: 246
Uvez: Tvrdi

179,00 Kn

Jedna od malobrojnih knjiga u svjetskim okvirima koja sustavno obrađuje cijeli proces djelovanja agencija.

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Djelatnost i funkcioniranje agencija za odnose s javnošću glavne su teme ovoga djela, a njegova je posebnost upravo u tome da je prvo ovakvo djelo koje se bavi svim aspektima teorije i prakse agencija odnosa s javnošću. Također, u knjizi se ističe važna osnova poslovnih znanja potrebnih i praktičarima i znanstvenicima s ovoga područja, a izrazito lokalnu djelatnost (što PR i jeste), naša predavačica izrazito znalački i spretno prilagođava uvjetima u kojima se ona doista i primjenjuje, pa time rješava probleme i dvojbe čitatelja prevedenih djela koja ne poštuju lokalne specifičnosti. Osim pregleda uloge odnosa s javnošću, položaja i vrsta ustroja agencija, procesa u kojima se zbivaju, ova se knjiga bavi i teorijama koje su osnova agencijskog djelovanja u okvirima odnosa s javnošću. Djelo  je namijenjeno i praktičarima iz odnosa s javnošću koji se žele sustavno usavršavati u svojim profesijama.

 

Iz sadržaja:

Predgovor / AGENCIJE ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU OPĆENITO ( definiranje djelatnosti, povijest struke  / USLUGE AGENCIJA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU / Odnosi s medijima / Odnosi s tržištem / Odnosi s političkim institucijama / Lobiranje / Organizacija događanja ( event menadžment  / Interno komuniciranje / Društveno odgovorno poslovanje – društveno odgovorni marketing – sponzorstva i donacije / Korporativno komuniciranje / Upravljanje društvenim mrežama / Krizno komuniciranje / PREGLED SVJETSKIH I HRVATSKIH AGENCIJA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU (trendovi, udruženja u svijetu i hrvatskoj / ORGANIZACIJA POSLOVA I PODJELA FUNKCIJA U AGENCIJAMA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU / ODABIR AGENCIJE ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU ( strateško konzultiranje, taktičko konzultiranje) / PRISTUP KLIJENTU I KOMUNIKACIJA S NJIME / FINANCIJSKI ASPEKTI RADA AGENCIJE ( izrada ponuda, pitch, cjenici) / NAČIN SURADNJE I IZVJEŠTAVANJE / ETIKA, MEDIJSKA PISMENOST I AGENCIJE ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU / Pojmovnik / Literatura / Kazalo slika i tablica / Kazalo pojmova / Bilješke o autorici

 

 

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

Autor

Karakter

Uvez