DESTINACIJSKI MENADŽMENT - Naruči svoju knjigu

DESTINACIJSKI MENADŽMENT

Modeli i tehnike
Autor: Magaš, Dragan
Područje: Turizam
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2008
Broj stranica: 121
Uvez: Meki

157,50 Kn

Sveučilišni udžbenik iz područja turizma o destinacijskom menadžmentu pisan na jednostavan i razumljiv način za primjenu studentima, posebno u dijelu poduzetničkih radionica, ali i svima uključenim u destinacijsku turističku ponudu.

SKU: 2169 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Prvi dio nosi naslov ‘Poslovna suradnja i destinacijski menadžment’ u kojemu se pojmovno određuje destinacijski menadžment, odnosno apostrofira poslovna suradnja, kao i prijedlozi institucionaliziranja menadžmenta turističke destinacije i javnokoordinacijskih funkcija koje se moraju obavljati na razini destinacije.

Drugi dio nosi naslov ‘Funkcije destinacijskog menadžment’. U ovom se dijelu posebno navodi obaveza destinacijskog menadžmenta da javnokoordinacijske funkcije obavlja koristeći funkcije: planiranje, organiziranje i kontrolu jer na taj način stvara pretpostavke sustavnog dovođenja u vezu svih onih koji su bitni za razvoj destinacijskog proizvoda.

Iz sadržaja:

PREDGOVOR AUTORA / POSLOVNA SURADNJA I DESTINACIJSKI MENADŽMENT / FUNKCIJE DESTINACIJSKOG MENADŽMENTA / Planiranje u turističkoj destinaciji / Organiziranje u turističkoj destinaciji / Kontrola u turističkoj destinaciji / POPIS SLIKA / LITERATURA I DRUGI IZVORI

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Izdavač

Karakter

Uvez

Recenzije

Još nema recenzija.

Budi prvi koji će recenzirati “DESTINACIJSKI MENADŽMENT”

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka

UPRAVLJANJE TURISTIČKOM DESTINACIJOM

Načela i praksa

Petrić, Lidija

MARKETING TURISTIČKOG ODREDIŠTA

Pristup integriranih marketinških komunikacija

Pike, Steve

Nema na zalihi