DIGITALNO DOBA - Naruči svoju knjigu

DIGITALNO DOBA

Masovni mediji i digitalna kultura, 2.izdanje
Autor: Zgrabljić Rotar, Nada
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2020
Broj stranica: 438
Uvez: Meki

33,05 

U knjizi su prikazani različiti analitički tekstovi o utjecaju interneta i digitalne tehnologije na masovne medije i javnu komunikaciju

Opis

O knjizi:

Dvadeset i pet stručnjaka analizira što digitalno doba znači za medije, publiku i profesije te kako je digitalno doba promijenilo društvo, kulturu i umjetnost. Digitalno doba je donijelo dinamične promjene u području komunikacija, kulture, poslovanja, ljudskih prava, demokracije, a digitalni prostor otvara nove mogućnosti kulturnog izričaja i slobodu umjetničkog i demokratskog stvaralaštva. Temelj je nove kulturne industrije, novi svijet ekonomskih izazova i ekonomskog razvoja. Optimistična vizija digitalnog društva očekuje da će nova tehnologija pridonijeti općem blagostanju i boljem životu jer otvara nepregledne mogućnosti za nova istraživanja i novu kreativnost u svim područjima ljudskog djelovanja. Za potpun uspjeh, međutim, potrebno je digitalni prostor primjereno regulirati te usvojiti zajednička pravila koja nastaju na temelju kulturne i ekonomske politike međunarodne zajednice, a dogovorena su na temelju dosegnutih standarda medijskih sloboda i komunikacijskih prava.

Knjiga koja je pred vama okuplja različite analitičke tekstove o utjecaju interneta i digitalne tehnologije na masovne medije i javnu komunikaciju. U medijskom profesionalnom sektoru, u kojem se kreativna industrija razvija u interaktivnom, globalnom i kompleksnom komunikacijskom ozračju, ideja o digitalnim medijima, novom novinarstvu i novim profesijama polako sazrijeva kao vrijednost i kao realnost budućnosti kojoj ovo doba već pripada. Masovni mediji nisu više jednaki kao prije digitalizacije, promjene su nastupile u produkciji, načinu oblikovanja sadržaja, distribuciji. Za nove medijske projekte kakvi se opisuju u ovoj knjizi kao i one koje očekujemo medijski profesionalci trebaju nove vještine i znanja, a znanstvenici novu paradigmu za empirijska i teorijska istraživanja komunikacijske tehnologije kao sredstva demokratskog i kulturnog napretka našega društva.

Iz sadržaja:

Zahvala 7

Predgovor 9

Masovni mediji i digitalna kultura | NADA ZGRABLJIĆ ROTAR 19

Načela digitalne komunikacije | HRVOJE STANČIĆ 47

Televizija u digitalnom okruženju | DAMIR ŠIMUNOVIĆ 67

Televizija – nove usluge | IGOR DUIĆ \ ERNEST STRIKA 102

Digitalizacija lokalnih i regionalnih televizija u Hrvatskoj | DAMIR HAJDUK \ DUŠKO ZIMONJA 116

Vizualna informacija i holografija: znanstveni temelji medijske atraktivnosti | NAZIF DEMOLÍ 136

Informativni portali | TAMARA KUNIĆ / NADA ZGRABLJIĆ ROTAR 160

Konstruktivno novinarstvo u suvremenoj redakciji |

TENA PERIŠIN \ NIKOLA ŠIMIĆ 190

Fotografija u digitalnom dobu | MARJAN DRUŽOVEC \

TATJANA WELZER \ LUKA HRGAREK 222

Digitalna fotografija i profesija fotoizvjestitelj | STANKO HERCEG 240

Digitalna animacija i mogućnosti primjene | MIHAELA MAJCEN MARINIĆ \

SIMON BOGOJEVIĆ NARATH 260

Digitalna montaža i postprodukcija | MIRAN MIOŠIĆ 276

Digitalizacija zvuka na filmu: …you ain’t heard nothin’ yet! | RANKO PAUKOVIĆ …. 294

Medijske tehnologije i kazalište: intermedijalnost i interaktivnost

novog kazališta | DARKO LUKIĆ \ MARIO GIGOVIĆ 317

Digitalizirano medijsko tržište i odnosi s javnošću | BERNARD MIOČIĆ 342

Kriptirani kod – medij digitalnog potrošača | JASNA HORVAT \

JOSIPA MIJOČ \ NIVES TOMAŠEVIĆ 367

Pojmovnik 399

Kazalo pojmova 421

Kazalo imena 426

O autorima 431

Dodatne informacije

Autor

Karakter

Godina izdanja

Broj stranica

Uvez

ISBN

Izdavač

Povezane knjige - Naša preporuka