DOBAR IMIDŽ Sve o tome kako ostvariti pozitivnu poslovnu i osobnu sliku u odnosima s javnošću - Naruči svoju knjigu

DOBAR IMIDŽ Sve o tome kako ostvariti pozitivnu poslovnu i osobnu sliku u odnosima s javnošću

HRVATSKA: Stari-novi brend pod eruropskim nebom
Autor: Abbot, Adam Charles; Osredečki, Eduard
Područje: Marketing
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2020.
Broj stranica: 360
Uvez: Meki

159,00 kn

Prva knjiga na tržištu na temu imidža u području odnosa s javnošću. Dodatna vrijednost knjige je zaokruživanje teme imidža Hrvatske kroz povijest

Opis

O knjizi:

Knjiga po prvi put kod nas autonomno obrađuje temu imidža u području odnosa s javnošću. Kroz 19 poglavlja autor vrlo sustavno razmatra psihosocijalizaciju, individualizaciju i dezintegraciju imidža. Uz definiranje pojma imidž i diferenciranje od pojma brend, daje slikovite i nadasve zanimljive primjere iz povijesti slučaja (W. Shakespeaare, Amelija Earhart, Amundsen i Robert Flacon Scott,Sportom do ugleda i dr.). Takav pristup može zadovoljiti interes stručno-poslovne publike, kao sve one koji žele unaprijediti svoju osobnu sliku u javnosti. A to je zaista vrlo široki krug potencijalnih čitatelja koji traže više i razumljivije.

Drugi dio knjige je dodatak u posrednoj vezi s pojmom imidž i nosi naslov: HRVATSKA: Stari-novi brend pod europskim nebom (autor Eduard Osredečki). U ovom dijelu rukopisa je na moderan način eksplicirana hrvatska državnost u spektru važnih povijesnih epizode kroz koje je prolazila naša zemlja u borbi za očuvanje svojeg političkog identiteta, cjelovitosti, jezika i kulture. Pisac naglašava utemeljenost hrvatskog brenda koji se održao neokrnjen do naših dana posredstvom institucije Hrvatskog sabora. Na popularan i lako shvatljiv način obrazlaže kako je uz pojam HRVATSKA ostvaren legitimni državni brend i kako se taj brend štitio, čuvao i branio počevši od loze Trpimirovića ( knez Trpimir 845.-864.), nasuprot osmanlijskih, habzburških, mađarskih i velikosrpskih posezanja – sve do naših dana. Kroz široki povijesni okvir i autentičnu dokumentaciju daje i odgovarajuće mjesto razdoblju 1940-1945.i poslije, a osvrće se na civilizacijski imidž suvremene građanske Hrvatske s posebnim osvrtom na probleme i povijest iseljavanja, te prijepore oko percepcije mlade države kod nas i u svijetu. Tako je na indirektan način zaokružio temu dobrog imidža s brojnim podatcima i primjerima iz bliže i dalje hrvatske povijesti. Djelo je namijenjeno širokom spektru publike: od stručnjaka za odnose s javnošću, fakultetskih i srednjoškolskih predavača i njihovih studenata, te gospodarstvenika svih profila. Uglavnom za svakoga tko želi unaprijediti svoj poslovni i osobni imidž, te se obrazovati iz prve ruke kroz dvije autorske cjeline u jednom izdanju.

Iz sadržaja:

Sadržaj

1. Predgovor

2. Uvod

3. Psihosocijalizacija imidža

4. Geneza psiholoških predispozicija

5. Pojedinac u javnosti

6. Individualizacija potrebe za dobrim imidžem

7. Kako oblikovati osobni fizički imidž

8. Neverbalno izravno komuniciranje

9. Dezintegracija imidža

10. Preispitivanje i naknadne procjene

11. Odijelo, košulja, kravata – a može li i drukčije?

12. Krizne situacije i poljuljani imidž

13. Prednosti i rizici medijske izloženosti

14. Imidž toponima

15. Imidž brenda

16. W. Shakespeare: Predimenzionirani imidž?

17.Cijena slave: Amelia Earhart / Robert Falcon Scott i dr.

18. Sportom do ugleda i slave

19. Što se sve (ne)računa za dobar imidž

Dodatak

Eduard Osredečki Hrvatska: stari-novi brend pod europskim nebom

Novi hrvatski brend na svjetskoj sceni

Brendiranje Hrvatske kroz povijest

Prijetnja s istoka: Osmanlije

U savezu s Habzburgovcima

Napoleon Ilirske pokrajine

Hrvatski narodni (Ilirski) preporod

Pred ponorom mađarizacije

Antihrvatsko srbovanje u srcu Hrvatske

Kraj velike monarhije

Atentatori i pjesnici

Hrvatska između dvije prijetnje

Hrvatski sabor: Kontinuitet hrvatske državnosti

Hrvatska i svijet

Hrvatska bez pluskvamperfekta

Hrvatski ponos i predrasude

Sami protiv sebe

Kako ne izgubiti svoj JA

Civilizacija – Kultura – Tradicija

Iluzije i deziluzije vlastitog puta u neočekivanu stvarnost

Poslovno komuniciranje – Marketing i politika

Ubi bene, ibi patria – ili…

Posljednji Habzburgovac (pod crvenom zvijezdom)

Literatura – izvori

Dodatne informacije

Autor

Karakter

Godina izdanja

Broj stranica

Uvez

Izdavač

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka