Akcija!
ISTRAŽIVANJE TURISTIČKIH TRŽIŠTA - Naruči svoju knjigu

ISTRAŽIVANJE TURISTIČKIH TRŽIŠTA

II. izmijenjeno i dopunjeno izdanje
Autor: Marušić, Mira; Mikulić, Josip; Prebežac, Darko
Područje: Marketing
Područje: Turizam
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2019
Broj stranica: 523
Uvez: Meki

260,00 Kn 234,00 Kn

II. izmijenjeno i dopunjeno izdanje ekonomskog udžbenika o turističkom tržištu. Obrađuje oblike, postupke i metode istraživanja, ali i marketinški informacijski sustav. Pored toga, sadrži i poslovne primjere iz hrvatskih iskustava koji su međunarodno komparabilni.

SKU: 2342 Kategorije: , Oznaka:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Knjiga je namijenjena svima koji se bave turizmom i žele otkriti potrebe brojnih korisnika, zatim na temelju saznanja o potrebama stvoriti usluge i proizvode i tako ostvariti dohodak. U prvome smo redu imali na umu studente svih sveučilišta hrvatskog jezičnog područja, koji su i bili osnovni poticaj našemu radu. Nadalje, to su i svi gospodarstvenici i poslovni ljudi u turističkim agencijama i ostalim posrednicima, hotelskim i drugim oblicima smještaja, ugostiteljska poduzeća, prijevoznici i ostali sudionici čiji su proizvodi i/ili usluge namijenjeni turistima. Sadržaj i primjeri u ovome radu usmjereni su na različite kategorije sudionika čija je ponuda namijenjena turistima.

Iz sadržaja:

O AUTORIMA

PREDGOVOR

POSTOJEĆI OBLICI, POSTUPCI I METODE ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA

PRIMJENA ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U GLAVNIM PODRUČJIMA TURIZMA

DODACI

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

Autor

, ,

Karakter

Uvez