Opis
O knjizi:
Knjiga je namijenjena svima koji žele naučiti načine funkcioniranja država u suvremenim međunarodnim odnosima te žele postati subjekt na globaliziranom tržištu, bez obzira je li riječ o politici, gospodarstvu, znanosti ili sportu.
Za globalni napredak više nije važna veličina teritorija ili broj stanovnika, vojna sila ili isključivo ekonomska moć države. Budućnost pripada državama, regijama i gradovima koji će razvijati vlastitu karizmu i tako uspješno komunicirati sa svijetom. Stoga, upravljanje nacionalnim identitetom i imidžom postaje primarnom vještinom vladâ 21. stoljeća.
Iz sadržaja:
ŠTO JE KONKURENTAN IDENTITET? / Što je marka? / Marketing i upravljanje / Zašto je došlo vrijeme konkurentnog identiteta / … / TEORIJA KONKURENTNOG IDENTITETA / Odakle dolazi nacionalni ugled / Koristi konkurentnog identiteta / Provedba konkurentnog identiteta / … / RAZUMIJEVANJE NACIONALNOG IMIDŽA / Kada se marke država mijenjaju / Kada se marke država ne mijenjaju / Mjerenje marki gradova / … / PLANIRANJE KONKURENTNOG IDENTITETA / Rješavanje problema neinformiranosti / Privlačenje pozornosti / Stvaranje identiteta i strategije / … / PROVEDBA KONKURENTNOG IDENTITETA / Turizam i konkurentan identitet / Marke i konkurentan identitet / Kultura i konkurentan identitet / … / KONKURENTAN IDENTITET I RAZVOJ / Konkurentan identitet gospodarstva u tranziciji / Afrika i učinak razvoja marke kontinenta / Konkurentnost izvan kapitalističkih sustava
Recenzije
Još nema recenzija.