OSNOVE POLITIČKOG KOMUNICIRANJA - Naruči svoju knjigu

OSNOVE POLITIČKOG KOMUNICIRANJA

IV. dopunjeno izdanje
Autor: Tomić, Zoran
Područje: Mediji, komunikacija i odnosi s javnošću
Karakter: vodič
Godina izdanja: 2012
Broj stranica: 542
Uvez: Tvrdi
ISBN: 978-953-7035-91-4

250,00 Kn

Najsigurniji vodič u obrazovanju i praktičnom oblikovanju političke komunikacije, političkih odnosa s javnošću i izbornih kampanja.

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Riječ je o najobuhvatnijem udžbeniku iz suvremenog političkog komuniciranja na hrvatskom, bosanskom i srpskom jezičnom području. Autor je informativno i iscrpno izložio sve relevantne teorijske i praktične aspekte političke komunikacije u suvremenim demokratskim političkim i društvenim sustavima.

Zoran Tomić (Radišići/Ljubuški, 1966), stručnjak za odnose s javnošću, politički analitičar, sveučilišni profesor, dekan Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru. Jedan je od vodećih znanstvenika na području odnosa s javnošću u BiH i regiji. Predaje na više sveučilišta i visokih škola u BiH i Hrvatskoj. Sudjelovao je u izradi i uvođenju brojnih inovativnih programa odnosa s javnošću na znanstvenoj i stručnoj razini u Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj. Godine 2003. pokrenuo je školu odnosa s javnošću koju su prošli brojni današnji praktičari u BiH. Komunikacijski je konzultant brojnim organizacijama i institucijama. Autor je trinaest knjiga i više od 60 znanstvenih i stručnih radova od kojih je njih polovica s područja odnosa s javnošću.

Iz recenzija:

Bila bi sretna okolnost kada najnovije izdanje knjige dr. Z. Tomića ‘Osnove političkog komuniciranja’ ne bi trebali čitati samo student, nego i profesionalci kojima je politika zanat. Uočili bi gdje griješe i što čine valjano, ali i našli rješenja za situacije u kojima se suvremeni političari često znaju naći. Doc. dr. sc. Ivan Tanta

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Izdavač

Karakter

Uvez

Recenzije

Još nema recenzija.

Budi prvi koji će recenzirati “OSNOVE POLITIČKOG KOMUNICIRANJA”

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka

POLITIČKI MARKETING

Načela i primjena

Tomić, Zoran