OSNOVE STRATEŠKOG MARKETINGA - Naruči svoju knjigu

OSNOVE STRATEŠKOG MARKETINGA

Autor: Pavičić, Jurica; Drašković, Nikola; Gnjidić, Vladimir
Područje: Marketing
Karakter: znanstvena-udžbenik
Godina izdanja: 2014
Broj stranica: 444
Uvez: Meki

215,00 Kn

Originalna obrada aktualnih sadržaja koja uključuje studije slučajeva, daje potrebnu interdisciplinarnost proučavanju marketinga kako u profitnom, tako i u neprofitnom sektoru. Čitatelju na metodičan, jasan i jednostavan način prikazuje problematiku te ga istodobno potiče na razmišljanje.

SKU: 2118 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz recenzija:

S obzirom na interdisciplinarni pristup obrađenoj problematici, recenzirana je knjiga relevantna i za sve koji se zanimaju za općenitu problematiku strateškog upravljanja te postizanja/očuvanja konkurentske prednosti u širem smislu te riječi.

Osim toga, kao važno obilježje recenziranog djela treba izdvojiti služenje gotovim predlošcima za primjenu teorijskih koncepcija u studentskim projektima i konkretnim poslovima. Recenzirano će djelo zasigurno biti korisno i široj stručnoj javnosti, bez obzira na to je li riječ o sadašnjim ili potencijalnim menadžerima ekonomske struke ili pak onima koji samo žele osvježiti relevantna znanja iz područja marketinga i strateškog upravljanja. Prof. dr. sc. Nikša Alfirević, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu

Iz sadržaja:

Uvodni dio: riječ autora, komu je knjiga namijenjena, kako se služiti knjigom

1   Marketing i suvremeno društvo

1.1.. Opća obilježja marketinga

1.2.. Marketing i izazovi suvremenog društva

1.3.. Društvena odgovornost i etika u marketingu

2. Strateško planiranje marketinga

2.1.. Opća obilježja strateškog planiranja marketinga

2.2.. Organizacija marketinške funkcije

2.3.. Analize u marketingu

2.4.. Odabir i primjena marketinške strategija

3. Segmentacija, targetiranje i pozicioniranje

3.1.. Opća obilježja STP procesa

3.2.. Segmentacija

3.3.. Targetiranje (odabir ciljanog segmenta)

3.4.. Pozicioniranje

4. Marketinški miks

4.1.. Opća obilježja marketinškog miksa

4.2.. Proizvod/usluga

4.3. Cijena

4.4. Distribucija

4.5. Promocija

5. Strateški marketing u praksi: ključni procesi

5.1.. Proces: Marketinški plan

5.2.. Proces: Istraživanje tržišta

5.3.. Proces: Odabir agencije

5.4.. Proces: Razvoj i provedba oglašivačke kampanje

5.5.. Proces: Upravljanje markom (model BrandBoxes)

5.6.. Proces: Izrada briefa (brief za marketinšku komunikaciju)

Prilozi  433

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

, ,

Karakter

Uvez

Recenzije

Još nema recenzija.

Budi prvi koji će recenzirati “OSNOVE STRATEŠKOG MARKETINGA”

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka

PROFITABILNO BRENDIRANJE

Kako povećati profitabilnost, odgovornost i održivost imena proizvoda

Wreden, Nick

ODGOVORNO OGLAŠAVANJE

Pravo i etika u tržišnom komuniciranju

Antolović, Kamilo; Haramija,Predrag

Nema na zalihi

INTERAKTIVNI MARKETING

Interaktivna marketinška komunikacija + CD

Mandelli, Andreian; Mumel, Damijan; Vlašić, Goran