Opis
O knjizi:
Udžbenik je namijenjen studentima/icama Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Podijeljen na deset cjelina u kojima se obrađuju glavne i neke posebne odrednice poslovnog upravljanja kako bi se steklo potrebno šire znanje nužno za donošenja odluka u trgovinskim poduzećima, a posebno u maloprodajnim poduzećima. Razumijevanje međudjelovanja marketinga, organizacijskih resursa, tehnologije i profitabilnosti, studentima/icama je nužno za stvaranje cjelovite predodžbe o tome kako strateškim upravljanjem u praksi izgrađivati imidž trgovinskog poduzeća, što utječe na ugodnije iskustvo kupaca i kako sve to iskoristiti u jačanju profitabilnog poslovanja.
Udžbenik je oblikovan tako da potiče zanimanje za istraživanje posebnih tema unutar predmetnih cjelina koje mogu biti polazište za izradu seminarskih i diplomskih radova. Svaka cjelina sadrži pitanja za vlastitu provjeru znanja što može u značajnoj mjeri olakšati pripremu ispita. Gospodarska kriza utjecala je na brojne promjene u načinu upravljanja i operativnog djelovanja, vođenju maloprodajne politike, pristupa kupcima, smanjivanju troškova i sl., što je predstavljalo snažan poticaj da se prilikom izrade udžbenika koriste najnovija znanstvena dostignuća stranih i domaćih autora kako bi se studentima približile suvremene koncepcije i ponudila praktična rješenja za aktualno krizno razdoblje na tržištu i u godinama koje slijede.
Iz sadržaja:
Predgovor
I. Osnovna i posebna obilježja trgovine i menadžmenta u trgovini
1.1. Promjene u trgovini i suvremeno restrukturiranje
1.2. Trgovinska struktura i institucije
1.3. Poimanje trgovinskog menadžmenta
1.4. Strategija multikanalne maloprodaje
1.5. Smjernice europske trgovinske i maloprodajne politike
Pitanja za vlastitu provjeru znanja
II. Strateško planiranje u trgovinskim poduzećima
2.1. Poimanje poslovne strategije i strateškog planiranja
2.2. Teorijski okvir strateškog menadžmenta
2.3. Planiranje strategije trgovinskog poduzeća
2.4. Trendovi u sektoru trgovine
Pitanja za vlastitu provjeru znanja
III. Odabir ciljanih kupaca
3.1. Proces donošenja odluke o kupnji
3.2. Određivanje ciljanih kupaca
3.3. Upravljanje odnosima s kupcima – CRM
3.4. Strategija upravljanja iskustvom kupaca
Pitanja za vlastitu provjeru znanja
IV. Financijska strategija trgovinskog poduzeća i planiranje
4.1. Analiza financijskog stanja i uspješnosti
4.2. Planiranje i financijska kontrola
4.3. Upravljanje bruto maržom
4.4. Marketinška metrika za izravno povezivanje marketinga i profitabilnosti
4.5. Strateški profitni model
Pitanja za vlastitu provjeru znanja
V. Upravljanje ljudskim resursima u trgovinskim poduzećima
5.1. Upravljanje ljudskim resursima u trgovinskoj strategiji
5.2. Organizacija u trgovinskim poduzećima
5.3. Posebnosti upravljanja ljudskim resursima u trgovini
5.4. Organizacijska kultura i ponašanje
5.5. Motiviranje i zadržavanje zaposlenika
Pitanja za vlastitu provjeru znanja
VI. Operacije opskrbnog lanca i menadžerski informacijski sustav
6.1. Strategija upravljanja opskrbnim lancem
6.2. Strateški aspekti nabave robe
6.3. Menadžerski informacijski sustav u maloprodaji
Pitanja za vlastitu provjeru znanja
VII. Upravljanje trgovinskom robom
7.1. Organizacija upravljanja robom
7.2. Planiranje asortimana
7.3. Prognoziranje prodaje
7.4. Kontrola zaliha i mjerenje uspješnosti upravljanja robom
Pitanja za vlastitu provjeru znanja
VIII. Formiranje prodajnih cijena
8.1. Strateški aspekt formiranja cijena u trgovini
8.2. Cjenovne strategije maloprodavača
8.3. Metode i promotivne tehnike formiranja prodajnih cijena
8.4. Sniženje prodajnih cijena robe
Pitanja za vlastitu provjeru znanja
VIIII. Komunikacija s kupcima
9.1. Upravljanje komunikacijskim programom
9.2. Integrirana marketinška komunikacija u maloprodaji
9.3. Digitalni marketing, mobilne tehnologije i društvene mreže
Pitanja za vlastitu provjeru znanja
X. Strategije rasta i internacionalnog širenja trgovinskih poduzeća
10.1. Trgovinske strategije rasta
10.2. Suvremeni aspekti regionalizacije i globalizacije trgovine
10.3. Internacionalizacija u trgovini
10.4. Metode ulaska i strategije upravljanja inozemnim operacijama
Pitanja za vlastitu provjeru znanja
Bibliografija
Popis tablica
Popis slika
Kazalo pojmova
Recenzije
Još nema recenzija.