STRATEGIJA IZBORNIH KAMPANJA - Naruči svoju knjigu

STRATEGIJA IZBORNIH KAMPANJA

Autor: Tomić, Zoran
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Karakter: priručnik
Godina izdanja: 2008
Broj stranica: 306
Uvez: Tvrdi

240,00 Kn

Sveobuhvatna knjiga renomiranih autora koja proučava sve segmente predizbornih, izbornih i postizbornih aktivnosti političkih stranaka u tzv. izbornom marketingu.

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Poznati autori na području političke komunikacije, političkog marketinga i odnosa s javnošću obrađuju sve elemente suvremene izborne kampanje. Pored toga što se osvrću na modernu strukturu, autori nude niz praktičnih savjeta kako pripremiti, organizirati i voditi kampanju.

Iako se u knjigi predizborne, izborne i postizborne kampanje razmatraju i sa ekonomskog/financijskog, političkog i najšireg kulturološkog aspekta, poanta je na sveobuhvatnim komunikacijskim i akcijskim (pooling and pushing) poticajnim i pridobivajućim aktivnostima. Dakle, na komunikacijskim/komunikološkim premisama, lociranim u teorijsko i praktično polje suvremenog stranačkog (političkog) marketinga i stranaškog (političkog) menadžmenta.

Dodatne informacije

ISBN

Autor

Izdavač

Godina izdanja

Broj stranica

Karakter

Uvez

Recenzije

Još nema recenzija.

Budi prvi koji će recenzirati “STRATEGIJA IZBORNIH KAMPANJA”

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka