ZNANOST I UMJETNOST DOŽIVLJAJA HRANE - Naruči svoju knjigu

ZNANOST I UMJETNOST DOŽIVLJAJA HRANE

Autor: Jelinčić, Daniela Angelina
Područje: Hrana i prehrana
Karakter: priručnik
Godina izdanja: 2023
Broj stranica: 228
Uvez: Meki

35,00 

Knjiga je prvenstveno napisana kao pomoć onima koji rade u hotelijerstvu i ugostiteljstvu, kulturi i turizmu, ali i umjetnicima i gurmanima, studentima… Konačno, primjenjiva je i u svakodnevnom životu i pogodna za svakoga tko želi ljepši i ugodniji život.

SKU: 13708 Kategorija:

Opis

O knjizi:

Knjiga Znanost i umjetnost doživljaja hrane je znanstveno-popularno djelo, a cilj joj je objasniti načela stvaranja doživljaja pomoću svih osjeta. Temelji se na tehnikama ekonomije doživljaja kao suvremenog pristupa izgradnji publike u gastronomiji, kulturi i turizmu te postizanja psihološkog zadovoljstva konzumenata kroz primjenjiva znanja. Kroz pet glavnih poglavlja objašnjava osnovna načela stvaranja doživljaja pružajući tako znanstveno utemeljenje za daljnju razradu teme; opisuje svih pet osjetila i njihovo funkcioniranje kroz vezu s mozgom; pruža konkretne naputke za stvaranje doživljaja kroz pojedine osjete, odnosno kroz višeosjetilne podražaje; objašnjava snažnu povezanost hrane i identiteta kroz brendiranje, gastrodiplomaciju i turizam; te promatra temu hrane u raznim umjetnostima odnosno hranu kao umjetničko djelo. Načela stvaranja doživljaja primijenjena su i u osjetilnoj dizajnerskoj opremi djela.

Iz recenzije:

Inovativno i autentično djelo interdisciplinarnog karaktera… na jedinstven način povezuje različite znanstvene discipline s umijećem pripremanja i razumijevanja hrane te ulazi dublje u osjetilni, estetički, fenomenološki i kulturološki aspekt hrane na civilizacijskoj razini. – Feđa Vukić, Sveučilište u Zagrebu

Knjiga govori o povezanosti okusa i percepcije te okusa i emocija. Opisuje svaki pojedini okus iz drugačijeg aspekta dajući pri tom naglasak na njihove jedinstvene karakteristike i interakciju s drugim osjetima. Čitatelj dobiva nove spoznaje o percepciji okusa i mirisa kao i doživljaju hrane te psihološkim i socijalnim procesima. – Ana Havelka Meštrović, Rochester Institute of Technology, Zagreb

Cjelovito, multidisciplinarno istraživanje teme koja se do sada uglavnom obrađivala u okviru znanosti ili umjetnosti, u pravilu unutar jedne znanstvene discipline ili jednog umjetničkog žanra. Upravo ta sjecišta znanosti i umjetnosti daju istraživanju još veću znanstvenu težinu i publicističku vrijednost. – Aleš Gačnik, Univerza na Primorskem, Portorož

Iz sadržaja:

Uvod

I – Hrana u ekonomiji doživljaja

II – Veza mozak – hrana

III – Kreiranje gastronomskog doživljaja

IV – Hrana i identitet

  1. Hrana kao brend,
  2. Gastrodiplomacija
  3. Hrana i turizam.

V – Hrana i umjetnost

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Karakter

Uvez

Povezane knjige - Naša preporuka