DOBRA HRVATSKA / Društveno odgovorno poslovanje – NAJBOLJI - Naruči svoju knjigu

DOBRA HRVATSKA / Društveno odgovorno poslovanje – NAJBOLJI

Hrvatski doprinosi Globalnim ciljevima održivog razvoja UN-a do 2030.
Autor: Tudor, Goran i tim
Područje: Društveno odgovorno poslovanje i održivi razvoj
Područje: M.E.P.-ova izdanja
Karakter: priručnik, stručna
Godina izdanja: 2018
Broj stranica: 352
Uvez: Meki
ISBN: 978-953-6807-68-0

195,00 Kn

Knjiga ‘Dobra Hrvatska’, prva i cjelovita takva, prikazuje dosege društveno odgovorne prakse u Hrvatskoj u posljednje tri-četiri godine i svojevrsna je kronika, trajni zapis ovog vremena Hrvatske. Cilj joj je promovirati dobre organizacije, afirmirati društvenu odgovornost, pa i umrežiti dobre ideje – ljude – projekte i tvrtke u novo javno djelovanje.

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz uvoda:

Postoji ona Dobra Hrvatska. Održiva, odgovorna, uključena. Jedna takva, pozitivna Hrvatska opisana je na 352 stranice knjige pod naslovom „DOBRA HRVATSKA/ Društveno odgovorno poslovanje – NAJBOLJI/ Hrvatski doprinosi Globalnim ciljevima održivog razvoja UN-a do 2030.“. Knjiga je nastala u skladu s novim potrebama hrvatskog društva. Naime, već desetak godina hrvatska praksa društveno odgovornog ponašanja / djelovanja / poslovanja (nije isto!) raste i obogaćuje se. Mnoge su organizacije, poslovni sektori i segmenti društva krenuli u najvažniju promjenu uopće – da spoje sebe, zajednicu i okoliš u jednu novu ravnotežu, sklad, u ono što zovemo – održivošću. I žele na tome raditi organizirano, sustavno i planski. Komuniciranje svega tog u javnosti – u tim uvjetima – ubrzano postaje sve važnije. Informirati javnost i raspravljati o svemu tome u javnosti u takvim uvjetima ubrzano postaje sve važnije. (…) Na stranicama ove knjige svoje primjere DOP-a prikazalo je 65 organizacija koje predstavljaju i najveći dio hrvatske predvodničke skupine na planu zalaganja za održivost i izlaganja pred javnošću. No znamo kako u Hrvatskoj, nasreću, postoje još i tisuće drugih organizacija koje imaju rezultate, ponose se svojim ekonomskim, socijalnim i okolišnim ostvarenjima. Goran Tudor, M.E.P. d.o.o., menadžer Poslovne inicijative Dobra Hrvatska

O knjizi su rekli:

Biti odgovoran nije fiksno, nepromjenjivo stanje, već je to proces kontinuiranog redefiniranja društvenog ugovora između poduzeća i njegovih dionika. Biti odgovoran odnosi se na volju, kapacitiranost i spremnost menadžmenta da realizira svoju viziju kroz boljitak mreže dionika koja ga okružuje…. Osnovni cilj modernih poduzeća je optimizacija profita i njegova ravnoteža s okolišnim i društvenim elementima utjecaja. U knjizi Dobra Hrvatska, na primjerima uspješnih poduzeća, može se vidjeti kako je društvena odgovornost mnogo više od donacija i sponzorstava i da predstavlja koncepciju strateškog upravljanja resursima poduzeća kroz ravnotežu ekonomskih, društvenih i okolišnih ciljeva…. To je vrijedan poduhvat i hvale vrijedna inicijativa ne samo zbog nade da će neki od tih primjera motivirati menadžere već i zbog jasnog dokaza kako u Hrvatskoj postoje menadžeri koji na pravi način anticipiraju tihe signale sa tržišta i imaju jasnu viziju budućnosti. Postoji Dobra Hrvatska, što ova knjiga navještava i u vedrini podcrtava! Izv. prof. dr. sc. Mislav Ante Omazić, Ekonomski fakultet Zagreb 

Hrvatska udruga poslodavaca nositelj je UN-ove inicijative za održivi razvoj u Hrvatskoj te tako, upravljajući Global Compact mrežom Hrvatska, jača djelovanje poslovnog sektora u Hrvatskoj u području društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja… Ciljevi održivog razvoja rezultat su vjerojatno najsveobuhvatnijega, najuključivijeg procesa u povijesti Ujedinjenih naroda te održavaju doprinose svih sektora društva u svim dijelovima svijeta. Ako uzmemo samo UN Global Compact, više od 1500 tvrtki sudjelovalo je u njihovoj izradi. Svih 17 ciljeva održivog razvoja i 169 s njima povezanih podciljeva globalne su naravi, univerzalno primjenjivi i uzajamno povezani. Sve zemlje, razvijene i one u razvoju, dijele odgovornost za ostvarenje ciljeva… Ova knjiga, prva takva zbirka u Hrvatskoj, sadrži inspirativne hrvatske primjere odgovornog poslovanja, usmjerenog ispunjenju ciljeva za dobrobit zajednice, ljudi i okoliša, prema boljem sutra. Vali Marszalek, Hrvatska udruga poslodavaca,  direktorica Global Compact mreže Hrvatska

Knjiga ‘Dobra Hrvatska’ prikazuje dosege društveno odgovorne prakse u Hrvatskoj u posljednje tri-četiri godine i svojevrsna je kronika, trajni zapis ovog vremena Hrvatske… Vidljivost društveno odgovorne prakse presudan je etapni cilj današnje Hrvatske na putu prema održivosti. Stisnuta i povučena, kao da dopire tek do kruga od nekoliko tisuća “profesionalaca”, pojedinaca i tvrtki, poklonika i promotora DOP-a. Onako kako smo sigurni u skori nadolazak “zelene revolucije” koja će skokovito mijenjati naš svijet i živote, još pouzdanije znam da je baš vidljivost ona velika mogućnost, poluga, sredstvo koje već sada može tome pridonijeti… Što reći o očitovanjima i tolikim svjedočanstvima dobrote čovjeka, pojedinaca i organizacija? Nitko tko s pažnjom bude listao i čitao ove stranice, a njih će vjerujem biti mnogo, neće ostati ravnodušan. Možda bismo knjizi mogli pridodati i još jedan podnaslov – “Hrvatska bajka”. A bajke oraspoložuju, slave svjetlo i vrline, u njima na kraju uvijek dobro nadvlada zlo. Nenadano, dobili smo knjigu punu optimizma, stvaralaštva, “pozitive”. Goran Tudor, M.E.P. d.o.o., menadžer Poslovne inicijative Dobra Hrvatska

Teme i autori:

  1. A1 Hrvatska d.o.o., Tema: Čini pravu stvar; Martina Rizman Matić, Direktorica korporativnih komunikacija
  2. Adrianeon d.o.o., Tema: Povezanost sa zajednicom i okolišem; Virna Martinović Žiganto, Voditelj tima zaštite okoliša i energetske učinkovitosti
  3. Adris grupa d.d., Tema: Desetljeće djelovanja Zaklade Adris; Kristina Miljavac, Korporativne komunikacije Adris grupe
  4. Agroproteinka d.d., Tema: Očuvanje zdravlja ljudi i okoliša; Antonija Bubalo, Voditeljica korporativnih komunikacija
  5. Allianz Zagreb d.d., Tema: Paraolimpijci; Vanja Bzik, Stručni suradnik u marketingu
  6. Allianz Zagreb d.d., Tema: Treneri zlatnog srca; Vanja Bzik, Stručni suradnik u marketingu
  7. Aqua Vivae d.d., Tema: Održivi turizam u vodenom parku; Martina Crljen, Voditeljica društveno odgovornog poslovanja
  8. Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO), Tema: Održivo obrazovanje; Prof. dr.sc. Jasmina Havranek, ravnateljica
  9. Bernarda d.o.o., Tema: Etično poslovanje, odgovorna tvrtka; Bernarda Cecelja, direktorica
  10. Biovega d.o.o., Tema: Održivo poslovanje i partnerstva; Sanja Bosančić, Specijalistica marketinga
  11. Bomark Grupa, Tema: Portal za pomaganje ‘Civilizacija ljubavi; Domagoj Borščak, zamjenik direktora Bomark Paka d.o.o.
  12. Udruga osoba s invaliditetom Bubamara i projekt ‘Buba bar’, Tema: Projekt “Buba bar” – zapošljavanje osoba s invaliditetom; Maja Šibenik, mag. psih. & Paolo Bogdan voditelj Buba bara
  13. CEMEX Hrvatska d.d., Tema: Zdravlje i sigurnost radnika; Fabjan Ruščić, voditelj Zaštite na radu i sigurnosnih poslova
  14. Croatia Airlines d.d., Tema: Borba protiv klimatskih promjena; Dino Kučić, Specijalist za održivi razvoj – Menadžer zaštite okoliša i energetske učinkovitosti
  15. Crocon d.o.o., Tema: Potpora dramskoj rekreaciji građana; Linda Poščić Borovac, direktorica
  16. dm-drogerie markt d.o.o., Tema: Ambasadori zdravlja podučavaju o zdravlju; Nataša Odak, menadžerica razvoja ljudskih resursa
  17. dm-drogerie markt d.o.o., Tema: Osposobljavanje dm drogerista i kupci; Nataša Odak, menadžerica razvoja ljudskih resursa
  18. Dukat d.d., Tema: Projekt ‘Doručak je više od obroka’; Elena Wolsperger Dolezil, Direktorica Korporativnih komunikacija
  19. Dukat d.d., Tema: Strateško doniranje mliječnih proizvoda; Kristina Klarić Rubčić, Voditeljica Korporativnih komunikacija
  20. Fakultet ekonomije i turizma “Dr. Mijo Mirković”, Tema: Promicanje društvenog poduzetništva; Prof. dr. sc. Kristina Afrić Rakitovac, šefica Katedre za nacionalnu i međunarodnu ekonomiju & Izv. prof. dr. sc. Violeta Šugar, šefica Katedre za organizaciju, poduzetništvo i pravo
  21. Freewa project d.o.o., Tema: FREEWA aplikacija i osiguravanje dostupnosti pitke vode; Goran Ladišić, Osnivač FREEWA projekta
  22. Grad Pazin, Tema: Participativno budžetiranje; Renato Krulčić, Gradonačelnik Grada Pazina
  23. GRAWE Hrvatska d.d., Tema: Upravljanje rizicima i održivost; Sanja Gržetić, Voditeljica Odjela za korporativne komunikacije i marketing
  24. Hauska & Partner, Tema: Nefinancijsko izvještavanje i Globalni ciljevi; Daria Mateljak, Direktorica
  25. HEINEKEN Hrvatska d.o.o., Tema: Čuvanje pitke vode; Helena Radić Bosanac, Stručnjak za korporativne poslove i brend PR, HEINEKEN Hrvatska
  26. Helb d.o.o., Tema: Doprinos energetski učinkovitoj gradnji; Hrvoje Lovrić, Marketing menadžer & Ivana Mandić, Stručna suradnica u ljudskim potencijalima
  27. Helb d.o.o., Tema: Zaposlenici – dragocjeni pokretači uspjeha; Marina Jakus, Voditeljica odjela upravljanja ljudskim potencijalima & Ivana Mandić, Stručna suradnica u ljudskim potencijalima
  28. HEMCO d.o.o., Tema: Održivi razvoj u složenom svijetu tekstila; Slobodan Mihalj, Direktor
  29. HEP d.d., Tema: Programi potpore obrazovanju mladih; Darko Alfirev, Pomoćnik direktora Sektora za korporativne komunikacije
  30. HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o., Tema: Suživot HEP ODS i bijelih roda; Marta Malenica, Koordinatorica zaštite okoliša
  31. HEP-Opskrba d.o.o, Tema: Tradicija pošumljavanja okoliša hidroelektrana; Nada Podnar, Direktorica Sektora za operativni marketing
  32. HEP-Opskrba d.o.o, Tema: Energija sa znakom ZelEn; Nada Podnar, Direktorica Sektora za operativni marketing
  33. Hrvatska pošta – Zaklada „Vaša pošta“, Tema: Podrška mladima u domovima; Senka Klarić, Ravnateljica
  34. Hrvatska udruga poslodavaca (HUP), Tema: Podrška kvalitetnoj studentskoj praksi; Vali Marszalek, Savjetnica za održivi razvoj i društveno odgovorno poslovanje, Direktorica Global Compact mreže Hrvatska
  35. Ilirija d.d., Tema: transparentna komunikacija s dionicima; Goran Ražnjević, Predsjednik Uprave
  36. INA d.d., Tema: SpajaLICA, specifična potpora za šest udruga; Irena Benko, Voditeljica projekta spajaLICA
  37. INA d.d., Tema: Strateški program volontiranja; Nikolina Bradić Belobrajdić, Vodeći stručnjak za marketinške komunikacije
  38. IND-EKO, Tema: Održiva industrija; Željko Šmitran, Direktor
  39. Nastavni zavod za javno zdravstvo, Tema: Utvrđivanje izvornosti proizvoda, “Dr. Andrija Štampar”; Zvonimir Šostar, Ravnatelj
  40. Nastavni zavod za javno zdravstvo “Dr. Andrija Štampar”, Tema: Grad Zagreb kao održivi grad; Zvonimir Šostar, Ravnatelj
  41. JGL d.d., Tema: Program „Alergični na alergije“; Dea Demić, Voditeljica korporativnih komunikacija
  42. JGL d.d., Tema: Eko-akcije čišćenja plaža; Dea Demić, Voditeljica korporativnih komunikacija
  43. KRAŠ d.d., Tema: Radničko dioničarstvo; Romana Mužević-Ilić, Obavješćivanje i informiranje
  44. Mijelom CRO & M.E.P. d.o.o., Tema: Za dobrobit oboljelih od rijetke bolesti; Mira Armour, Direktorica Udruge & Goran Tudor, Prokurist M.E.P. d.o.o.
  45. Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku (MDOMSP), Tema: Projekt ‘Zajedno protiv dječjeg siromaštva’; Katica Lažeta, Voditeljica Službe, Uprava za socijalnu politiku, Sektor za koordinaciju politika i unapređenje stručnog rada centara za socijalnu skrb, Služba za socijalne naknade, prevenciju siromaštva i koordinaciju rada centara za socijalnu skrb
  46. Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta (MGPO), Tema: Ulaganje u održive proizvodne tehnologije; Mirna Maravić, Voditeljica Odjela, Uprava za investicije, industriju i inovacije, Sektor za industriju i investicije
  47. Naše klasje d.o.o., Tema: Zelena proizvodnja; Zoran Šimunić, Direktor
  48. Nivea (Beiersdorf d.o.o.), Tema: Projekt ‘Neka odrastanje bude dječja igra’; Nela Zadro, Direktorica marketinga tvrtke Beiersdorf Hrvatska & Snježana Krpes, Tajnica Saveza društava Naša djeca Hrvatske
  49. ODRAZ – Održivi razvoj zajednice, Tema: Doprinos Globalnim ciljevima održivog razvoja; Lidija Pavić-Rogošić, direktorica
  50. Odvodnja Samobor d.o.o., Tema: Unaprjeđenje sanitarnih uvjeta; Mirna Čuček, Odnosi s javnošću & Ivica Karoglan, Direktor
  51. Osnovna škola „Ivan Benković“ Dugo Selo, Tema: Filantropske i volonterske aktivnosti; Nena Franić, Socijalna pedagoginja
  52. OTP banka d.d., Tema: Zelena banka u svakom smislu; Balázs Békeffy, Predsjednik Uprave
  53. Privredna banka Zagreb d.d., Tema: Volontiranje za edukaciju mladih; Darija Anić, Glavna savjetnica, Ljudski resursi i Organizacija
  54. Privredna banka Zagreb d.d., Tema: PBZxpress – novine koje uređuju zaposlenici; Darija Anić, Glavna savjetnica, Ljudski resursi i Organizacija
  55. Professional Women’s Network Zagreb (PWN), Tema: Rodna ravnopravnost za prosperitet kompanija; Dijana Sušac, Osnivačica i Tim udruge PWN Zagreba
  56. Regeneracija d.o.o., Tema: Odgovorna praksa sigurnosti – požar; Goran Mikac, Direktor marketinga i odnosa s javnošću
  57. Regeneracija d.o.o., Tema: Kružna ekonomija tekstila u RH; Anđelko Švaljek, Direktor
  58. Schrack Technik d.o., Tema: Podržavanje mladih u školovanju; Dr. sc. Josip Zdenković, dipl. ing., Direktor
  59. Spin Valis d.d., Tema: Zapošljavanje osoba s invaliditetom; Vladimir Petošić, Direktor općih poslova
  60. Spona code d.o.o., Tema: MAMFORCE standard – za tvrtke-prijatelje majki i obitelji; mr. sc. Dijana Kobas Dešković, Direktorica i utemeljiteljica Mamforce standarda
  61. Udruga “Škola lijepog čitanja”, Tema: Svestran razvoj djece; Adrijana Škandro, osnivačica udruge, edukator i voditeljica programa
  62. Špeceraj d.o.o., Tema: Odgovorna trgovina i potrošnja; Snježana Zrnić & Danijel Adrušić, Osnivači
  63. TEHNIX d.o.o., Tema: Moralni kapitalizam i poslovni uspjeh; Đuro Horvat, Predsjednik Uprave
  64. TEHNIX d.o.o., Tema: Tehnix, eko tvornica – sinonim za zaštitu okoliša, Đuro Horvat, Predsjednik Uprave
  65. Tele2 d.o.o.: Tema: Ulaganje u društveno poduzetništvo; Marija Mažić, Country manager Zaklade Reach for Change; Marijana Grubešić, Koordinatorica regulatornih poslova i DOP-a
  66. Toplice Sveti Martin d.d., Tema: Održivi turizam; Irena Škvorc, Suradnica u marketingu
  67. Turisthotel d.d., Tema: Transformacija tvrtke uz slogan „Priroda s kojom rastemo“; Ranka Perović Bilić, voditeljica Okoliša i krajobrazne arhitekture
  68. Turisthotel d.d., Tema: Uspješna tvrtka u vlasništvu zaposlenika; Frane Skoblar, Predsjednik Uprave
  69. UNICEF Hrvatska, Tema: Program ‘Djeca su naš najvažniji posao’; Ana Tkalec-Barić, Suradnica u odjelu za partnerstva, Ured UNICEF-a za Hrvatsku & Gorana Banda, Voditeljica odjela komunikacija, Ured UNICEF-a za Hrvatsku
  70. UNIJA NOVA d.o.o., Tema: Značaj koncepcije povratne (sakupljačke) logistike; Valentina Keblar, Direktorica općih poslova
  71. Uzor Hrvatske – Udruga za održivi razvoj Hrvatske, Tema: Teretni bicikli za održivu zajednicu; Matija Hlebar, Autor programa i predsjednik Udruge
  72. Uzor Hrvatske – Udruga za održivi razvoj Hrvatske, Tema: Odgoj i obrazovanje djece za održivi razvoj; Matija Hlebar & Sonja Hlebar, Koautori programa, predsjednik i tajnica Udruge
  73. Valamar Riviera d.d., Tema: Sustavan pristup zaštiti okoliša i jadranske obale; Deana Stipanović, Voditelj korporativnih poslova
  74. Volonterski centar Zagreb (VCZ), Tema: Volontiranjem do zdravijeg društva; Jela Prgić Znika, Izvršna direktorica Volonterskog centra Zagreb i Tim Volonterskog centra Zagreb
  75. Vetropack Straža d.d., Tema: Zajedništvo tvornice i humskog kraja; Zvjezdana Korbar, Voditeljica Ureda odnosa s javnošću
  76. Vetropack Straža d.d., Tema: Kružna ekonomija stakla u Hrvatskoj; Petra Drenški, Voditeljica službe sigurnosti, zdravlja, okoliša
  77. Visoko gospodarsko učilište u Križevcima, Tema: Osiguravanje održive poljoprivrede; Dr. sc. Marijana Ivanek-Martinčić, Dekanica
  78. Zagrebačka banka d.d., Tema: Program ‘Moj Zaba Start’; Sandra Cvetko, Identitet i komuniciranje, Zagrebačka banka
  79. Zagrebačka burza d.d., Tema: Osam godina Akademije Zagrebačke burze; Sanda Kuhtić Nalis, Direktorica Sektora poslovne podrške & Melita Marčeta, Voditeljica Akademije Zagrebačke burze i voditeljica Odjela korporativnih komunikacija

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Izdavač

Karakter

,

Uvez

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka

ODRAST

Pojmovnik za novu eru

Demaria, Federico; Giorgos, Kallis

UČINKOVITI MENADŽER 2019.

Izlazi iz tiska 10.11.2018. - naručite odmah!

Tudor, Goran i autorski tim

Akcija!

DOP – Društveno odgovorno poslovanje

Suvremena teorija i najbolja praksa

Kotler, Philip; Lee, Nancy