PROFITABILNO BRENDIRANJE - Naruči svoju knjigu

PROFITABILNO BRENDIRANJE

Kako povećati profitabilnost, odgovornost i održivost imena proizvoda
Autor: Wreden, Nick
Područje: Marketing
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2010
Broj stranica: 283
Uvez: Meki

160,00 Kn

Poznati marketinški stručnjak i zagovornik ”brenda budućnosti”, s više od 20 godina iskustva u brendiranju proizvoda, nudi sveobuhvatan pristup brendiranju. Upravo on tvrtkama omogućuje da svoju aktivnost, zajedno s marketingom, izravno povežu s krajnjim rezultatima poslovanja te da usklade njegovu organizaciju.

SKU: 2158 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

‘Profitabilno brendiranje’ nudi sveobuhvatan pristup brendiranju koji tvrtkama omogućuje da tu svoju aktivnost – zajedno s marketingom – izravno povežu s krajnjim rezultatima poslovanja te da usklade njegovu organizaciju. Na taj način tvrtke si osiguravaju kupce koji će se uvijek ponovo vraćati njihovim ponudama – Brendiranje nas uči kako poslovati. Prije svega, to je poslovna taktika stvaranja i zadržavanja kupaca koji donose profit.

Knjiga pokazuje da u razvoju brenda nema čarobnih formula, nego da treba konzistentno slijediti načela dobrog poslovanja – i da marketing nije iznimka u tome. Čitajući je, poduzetnici i menadžeri moći će si postaviti ključna pitanja o razvoju poslovanja i pronaći mnoge odgovore.

Iz recenzija:

Mnogo sam naučio iz ‘Profitabilnog brendiranja’… Knjiga na odličan način pokazuje kako tvrtke, prateći profitabilnost potrošača, mogu poboljšati svoj položaj. Philip Kotler, SC Johnson & Sons

Konačno se pojavio netko tko omogućuje strateški uvid u brendove i brendiranje. Autor na rukovoditeljskoj razini objašnjava i ilustrira zašto, kako i putem kojih karakteristika brendovi mogu izgraditi vrijednost za dioničare. Donald Schultz, profesor emeritus, Katedra za integrirane marketinške komunikacije, Sveučilište Northwestern

Iz sadržaja: 

 Brendiranje: jučer, danas i sutra 19
 Profitabilno brendiranje u potrošačkoj ekonomiji 41
 Tržišna vrijednost kupaca: ključ za odgovornost 57
 Kako izračunati tržišnu vrijednost kupaca 73
 Podijeli pa vladaj: vodite računa o onim kupcima koji su vrijedni truda 97
 Pobjedničke strategije kojima povećavamo profitabilnost kupaca 115
 Povećanje profitabilnosti kupaca putem politike određivanja cijena 139
 Načela profitabilnog brendiranja u komuniciranju brenda 157
 Uspostavljanje odgovornosti putem sustava brendiranja 175
 Uspostava odgovornosti putem učinkovitog sustava mjerenja 191
 Usluga profitabilnog brenda: posjedovanje potrošačkog iskustva 209
 Lojalnost: veza koja obvezuje 225
 Uskađena suradnja: niti jedan brend nije otok 241
 Zaključak 259
 Pogovor 267
 Literatura 269
 Preporučena literatura 271
 Kazalo 275

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Izdavač

Karakter

Uvez

Recenzije

Još nema recenzija.

Budi prvi koji će recenzirati “PROFITABILNO BRENDIRANJE”

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka

Akcija!

BRAND SENSE

Revolucija osjetilnog brandinga

Lindstrom, Martin

KONKURENTAN IDENTITET

Novo upravljanje markama država, gradova i regija

Anholt, Simon

UPRAVLJANJE MARKAMA, II. izdanje

Brand management

Vranešević, Tihomir

Akcija!

BRANDING

Kako izgraditi najbolju marku

Pavlek, Zvonimir