KOMUNIKACIJA OD A DO UPRAVA - Naruči svoju knjigu

KOMUNIKACIJA OD A DO UPRAVA

Priručnik za komuniciranje u javnom i neprofitnom sektoru
Autor: Jalušić, Mateja, Pavlek, Melita; Pintauer Šmit, Iva; Šelimber, Vlatka
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Karakter: stručna, priručnik
Godina izdanja: 2019
Broj stranica: 114
Uvez: Meki

105,00 Kn

Profesionalna, otvorena, jasna i kreativna komunikacija dorasla je svim izazovima u javnoj upravi!

SKU: feba00fafe00 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Riječ je o publikaciji koja daje pregled osnovnih pojmova i komunikacijskih područja koja obuhvaćaju odnosi s javnošću u javnoj upravi. Odnosi s javnošću u javnoj upravi imaju svoje posebnosti po kojima se razlikuju od odnosa s javnošću u drugim sektorima. Zbog činjenice da se rad javne uprave financira sredstvima iz državnog proračuna, kojem svi građani daju svoj doprinos, zahtjevi za transparentnošću, pravovremenim i točnim informiranjem te visokom etičnošću imaju posebnu težinu kada se radi o javnoj upravi. Upravo je zato važno osvijestiti koliko su danas, u doba brzog protoka informacija i snažnog razvoja komunikacijskih platformi, u javnoj upravi neizostavni i dragocjeni obrazovani i osposobljeni komunikacijski stručnjaci koji znaju kako uspostaviti kvalitetne odnose s javnostima i održati ih, razumljivo prenositi informacije, ispravno reagirati na krizne situacije te istodobno služiti kao korektiv onima koji upravljaju institucijom. Cilj publikacije je zainteresiranima za to područje pomoći da lakše savladaju svoje prve korake ako u struku tek ulaze, a iskusnijima osvježiti pogled na svakodnevni rad i potaknuti ih na kreativnost u komunikacijskom pristupu.

Između korica ove knjige čitatelji će saznati odgovore na pitanja:
Zašto je važno imati komunikacijsku strategiju, kako se ona određuje i od kojih dijelova se sastoji, kao i kojim se komunikacijskim alatima koristiti u ostvarivanju postavljenih ciljeva
Kako uspostaviti odnos s medijima, izraditi kvalitetnu medijsku listu, zainteresirati medije za projekte ili javne politike u instituciji?
Koje platforme odabrati u internetskoj (on-line) komunikaciji, kako oblikovati poruke, odrediti osnovne postavke dobre internetske komunikacije?
Što je krizna komunikacija, je li moguće za nju se pripremiti i kako te koje se pouke mogu izvući iz kriznih situacija?
Kako konkretizirati rezultat neke komunikacije?
Koja pravila valja poštovati u službenim prigodama kako bi se izrazilo poštovanje ili (odstupanjem od njih) poslala određena poruka?
Tko je motivirani vođa; može li se i kako postati vođa te zašto je to poželjno biti?
Kako ovladati osnovnim vještinama javnog nastupa i nadograđivati ih?

Iz recenzije:

Ovo je praktičan priručnik za temeljno razumijevanje odnosa s javnošću u teoriji i praksi, s posebnim osvrtom na njihovu ulogu i način primjene u institucijama javne uprave. Na pitak i zanimljiv način će vas upoznati sa strateškom i operativnom razinom te (sve zastupljenije i sve važnije) profesije, bez koje je postalo nezamislivo funkcioniranje suvremenih tijela državne uprave, lokalne i regionalne samouprave te subjekata s javnim ovlastima.
Prof. dr. sc. Božo Skoko

Priručnik Komunikacija od A do uprava preporučujem svima koji ulaze u javni prostor, bilo kao predstavnici tijela javne uprave ili službenici koji komuniciraju u njihovo ime, jer je za postizanje viših standarda komunikacijske transparentnosti neophodno poznavati osnovne pojmove, modele i tehnike komuniciranja.
Dražen Dretar, dipl. sociolog – CSOJ

Iz sadržaja:

Uvod – Vlatka Šelimber str. 1
Značaj odnosa s javnošću u javnoj upravi str. 1
Posebnosti odnosa s javnošću u javnoj upravi str. 2
Komunikacijski stručnjaci – spona između javnosti i institucije str. 5
Stalna prilagodba i usavršavanje str. 5

I. DIO
Komunikacijske strategije i komunikacijski alati – Vlatka Šelimber str. 8
Ako ne znamo kamo idemo, kako ćemo tamo stići? str. 8
Dijelovi komunikacijske strategije str. 9
Ukorak s informacijama str. 13
Pravi komunikacijski alat za željeni rezultat str. 14
Javne kampanje kao komunikacijski alat str. 16
Kvalitetna komunikacija = učinkovita uprava str. 19
Odnosi s medijima – Vlatka Šelimber i Mateja Jalušić str. 20
Kako uspostaviti dobre odnose s medijima? str. 21
Što svaki PR-ovac treba imati na umu u odnosima s medijima? str. 22
Ljubaznost i susretljivost str. 22
Rokovi str. 23
Organiziranost str. 23
Dostupnost kontakata str. 24
Alati u odnosima s medijima str. 24
Organizacija medijskog događanja str. 26
Krizno komuniciranje – Mateja Jalušić str. 28
Upravljanje krizom str. 28
Krizno komuniciranje na primjeru tragičnog slučaja u Đakovu str. 34
Internetsko (on-line) komuniciranje – Vlatka Šelimber str. 37
Internetske stranice str. 39
Društvene mreže str. 41
Facebook str. 42
Instagram str. 43
Twitter str. 43
YouTube str. 44
Flickr str. 44
LinkedIn str. 44
Komunikacijske platforme za razmjenu poruka str. 45
Internet ske plat forme za uključivanje gr ađana
u političke procese str. 46
Komunikacija s građanima – Mateja Jalušić str. 48
Alati u javnoj upravi str. 50
E-s avjetovanja str. 50
Otvoreni proračun str. 5 1
Inicijativa Neka zvijezde sjaje str. 52
Pazi(n), proračun! str. 52
Mobilne aplikacije Gradsko ili općinsko oko str. 53
Komunikacija građana i tijela javne uprave str. 54
Prostor za napredovanje str. 55
Evaluacija odnosa s javnošću – Iva Pintauer Šmit str. 56
Barcelona 2.0 str. 57
Jednostavni alati za mjerenje str. 60
Facebook Analytics str. 60
Google Analytics str. 62
Instagram Insights str. 63
Twitter Analytics str. 64
Protokol – Mateja Jalušić str. 65
Osnove protokola str. 68
Pravila pisane komunikacije str. 7 1
Protokolarna pravila str. 72
Raspored sjedenja za stolom str. 73
Zastave str. 73
Protokolarni posjeti str. 74

II. DIO
Interno komuniciranje – Melita Pavlek str. 78
Sastanci kao alat upravljanja internom komunikacijom str. 80
Organizacijska kultura str. 83
Smjernice organizacijske kulture str. 85
Pozitivni i negativni učinci organizacijske kulture str. 86
Tipovi organizacijske kulture str. 87
Vizija promjena organizacijske kulture str. 88
Organizacijska klima str. 90
Vodstvo – Melita Pavlek str. 91
Što je vodstvo i tko je vođa? str. 91
Upravljati i voditi str. 92
Vještine i perspektive vodstva str. 93
Diltsov model logičkih razina – koristan alat za razumijevanje
timova i organizacija kojima se upravlja str. 94
Kongruentno stanje – kada se poklope želje, kapaciteti, identite t i životni smisao str. 96
Stilovi vođenja 96
Tri stupa u spješne promjene str. 98
Razumijevanje str. 98
Usmjeravanje str. 98
Aktivan rad str. 99
Povratna informacija nije osobna kritika str. 99
Delegiranje pomaže u upravljanju str. 100
Javni nastup – Melita Pavlek str. 103
Sve počinje pripremom str. 104
Postavljanje okvira i cilja str. 105
Određivanje publike str. 105
Kreiranje poruke str. 106
Radijsk i i televizijsk i nastup str. 106
Trema i kako je svladati str. 109
Kako motivirati sebe i druge str. 110
Završna riječ – Vlatka Šelimber str. 112
Životopisi autora str. 113

Dodatne informacije

Autor

Karakter

Godina izdanja

Broj stranica

Uvez

ISBN

Izdavač

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka