KRISTALIZIRANJE JAVNOG MIŠLJENJA - Naruči svoju knjigu

KRISTALIZIRANJE JAVNOG MIŠLJENJA

Autor: Bernays, Edward L.
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2013
Broj stranica: 146
Uvez: Meki

170,00 Kn

Bez obzira na promjene koje su zahvatile struku odnosa s javnošću zbog revolucionarnog skoka u tehnologiji komuniciranja i napretka u području masovnih medija, načela upravljanja javnim mišljenjem – koja je Bernays pronicljivo opisao prije 90 godina – svoju primjenu u nepromijenjenom obliku nalaze i danas.

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Izraz
odnosi s javnošću  domislio je Bernays početkom dvadesetih godina
prošloga stoljeća u Sjedinjenim Američkim Državama kada je preimenovao pomalo
pejorativan izraz propaganda u odnose
s javnošću. Bernays je uspješno
primijenio promidžbenu metodu denominacije kako bi se prikrio sadržaj i
značenje nepoželjnog pojma propaganda.
On je to podrobnije objasnio 1991. u prvom dijelu televizijske dokumentarne
serije Stoljeće sebičnosti ( The Century of the Self) kada je izjavio: „ Kad
sam se vratio u SAD ( nakon Mirovne konferencije u Parizu 1919., op.ur.)
zaključio sam da ako se propaganda može koristiti za rat, onda se sigurno može
koristiti i za mir. A propaganda je bila loša riječ jer su je koristili
Nijemci. Ono što sam uradio bio je pokušaj nalaženja nekih drugih riječi pa sam
tako našao izraz savjetnik za odnose s javnošću“.

(Iz Predgovora hrvatskom izdanju Branko Hebrang)

Započevši
karijeru ranih 1900-ih, Bernays će uskoro postati jedan od najmoćnijih pionira
američkih odnosa s javnošću te osoba čije će javno djelovanje, iako se za njega
općenito nije znalo, ostaviti duboki trag u strukturama našega društva. Bernays
je bio pronicljiv tvorac suvremenih propagandnih tehnika te je od početla
dvadesetih godina prošloga stoljeća, kada se prvi puta pojavilo Kristaliziranje javnoga mišljenja  (
Crystallizing Public Opinion, 1923.), značajno utjecao na učvršćivanje
sudbonosnoga braka između teorija masa i individualne psihologije te metoda
korporativnoga i političkoga uvjeravanja.

(Iz Pogovora Stuart Ewan)

Iz sadržaja:

Predgovor hrvatskom
izdanju/ Uvod Stuarta Ewana/ Predgovor/ I. PODRUČJE RADA I DJELATNOSTI/ Područje rada
savjetnika za odnose s javnošću/ Savjetnik za odnose s javnošću- rastući značaj
struke/ Funkcija specijalnog zagovaratelja/ II. GRUPA I STADO/ Što tvori javno mišljenje/ Je li javno mišljenje
tvrdoglavo ili prilagodljivo/ Interakcija javnoga mišljenja i sila koje utječu
na njegovo stvaranje/ Moć međudjelovanja sila koje stvaraju javno mišnjenje/
Razumijevanje osnova motivacije javnosti neophodno je za rad savjetnika za
odnose s javnošću/ Grupa i stado su mehanizmi promjene javnoga mišljenja/
Promjena ranije navedenih načela/ III.
TEHNIKE I METODE/ Do javnosti se može doprijeti samo puitem afirmiranih
komunikacijskih medija/  Preklapajuće
grupne društvene formacije, neprekidno premještanje grupa, promjenjivi uvjeti i
fleksibilnost ljudske prirode pomoćna su sredstva savjetnika za odnose s javnošću/
Kratak pregled metoda koje se upotrebljavaju pri modificiranju stajališta
grupe  / IV. ETIČKI ODNOSI/ Odnos tiskovina i drugih komunikacijskih medija
sa savjetnikom za odnose s javnošću/ Obveze savjetnika kao specijalnoga
zagovaratelja prema javnosti/ KAZALO

 

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Visoka škola za odnose s javnošću i studij medija Kairos

Karakter

udžbenik

Autor

Bernays, Edward L.

Broj stranica

Uvez

Meki

ISBN

Izdavač