Opis
O knjizi:
Pojam turizam u svojoj je suštini vrlo kompleksan, omogućava niz pristupa i traži mnoga pojašnjenja. Polazišta koja je potrebno obuhvatiti ulaze u sfere geografije, demografije, sociologije, psihologije, ekonomije, organizacije, tehnologije, marketinga, pa i svakodnevne politike.
Razumjeti turizam znači stvoriti mozaik međusobno povezanih različitih čimbenika bez kojih ne možemo govoriti o cjelovitosti pojma turizam. To je jedan od razloga da su se autori odlučiti pisati o turizmu prvenstveno s ekonomskog polazišta, odnosno u vidu utjecaja turizma na gospodarstvo i ekonomske determinante razvitka nekog prostora ili zemlje.
Iz sadržaja:
UVOD / OSNOVNE ZNAČAJKE TURIZMA / Definiranje pojmova turist i turizam / Klasifikacija turista prema Svjetskoj turističkoj organizaciji / Klasifikacija turista u statističke svrhe / POKRETAČKI ČIMBENICI TURIZMA / Turističke potrebe / Turistički motivi / Rekreacija / POVIJESNI RAZVITAK TURIZMA / Povijesni razvitak turizma na prostoru današnje Europe / Povijesni razvitak turizma u Hrvatskoj / OSNOVNA OBILJEŽJA TURISTIČKOG TRŽIŠTA / Uloga turističkih posrednika na turističkom tržištu / Turističko tržište globalnih razmjera / TURISTIČKA POTRAŽNJA / Pretpostavke za formiranje turističke potražnje / Karakteristike turističke potražnje / TURISTIČKA PONUDA / Pretpostavke za formiranje turističke ponude / Karakteristike turističke ponude / PREDMET RAZMJENE U TURIZMU / Turistička usluga – što pojam označava? / Pojam turističkog proizvoda / LJUDSKI POTENCIJALI U TURIZMU / UTJECAJ TURIZMA NA GOSPODARSTVO / KARAKTERISTIKE I APSORPCIJSKA SPOSOBNOST TURISTIČKE PONUDE HRVATSKE / SAŽETAK / LITERATURA
Recenzije
Još nema recenzija.